سرمربی تیم فوتبال استقلال در تازه‌ترین اظهار نظر خود به انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه استقلال پرداخت و گفت: از این رفتارها خسته شده‌ام اما همیشه استقلالی خواهم ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال عصر امروز شنبه و دقایقی قبل از دیدار این تیم برابر شاهین بوشهر با صدور پیامی تصویری، گفت: باتوجه به انتشار چندین خبر اشتباه و گمراه کننده در روزهای گذشته در برخی از رسانه ها در ایران و همچنین در سراسر جهان می خواهم یکسری مسائل را شرح بدهم و روشن کنم.

وی افزود: از زمانی که من مجبور شدم تهران را ترک کنم، بعد از گذشت بیش از ۵ ماه که در آن سعی کردم همه مشکلات را به صورت دوستانه با مدیریت فوق العاده باشگاه حل کنم، من هر روز تلاش کردم راهی پیدا کنم برای برگشت و شروع دوباره کار با استقلال، بازیکنانم و از همه مهمترین برای شادی هواداران محبوب آبی پوش.

استراماچونی تاکید کرد: علی رغم تما تلاش و اراده و نیت خوب و مثبت من متاسفانه هیچ کار واضح و مشخصی توسط باشگاه انجام نشده است. به جهت بیان واقعیت و فقط به خاطر عشق و احترامی زیادی که نسبت به همه بازیکنان و هواداران استقلال دارم، با حالی پر از غم متاسفم که یک بار دیگر بگویم و تایید کنم که هیچ چیز به معنای واقعی کلمه در این ۹ روز گذشته که من مربی استقلال نیستم، تغییر نکرده.

وی ادامه داد: دیروز حتی در رسانه ها سندی منتشر شد مبنی بر اینکه به من پرداختی انجام شده است. در واقع من تاکنون هرگز مبلغی دریافت نکرده ام. وکلای من به سختی برای محافظت از حقوق قانونی من تلاش می کنند اما من می خواهم به طور رسمی به همه هوادارانم بگویم که واقعا دیگر نمی توانم با این وضعیت کنار بیایم که باعث آسیب دیدن چهره من به عنوان یک مربی حرفه ای فوتبال می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من نمی دانم که آیا واقعا آنها مرا برای استقلال می خواهند یا نه. چیزی که می دانم این است که الان از رفتارهای مدیریت باشگاه خسته شده ام.

آندره استراماچونی در پایان تاکید کرد: من با بازیکنان باتجربه و قدیمی تیم در تماس بودم. آنها امروز باید برنده شوند. برای استقلال و هوادارانش بهترین آرزوها را دارم. من همیشه عمیقا استقلالی می مانم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )