کمیته داوران فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره آخرین وضعیت کمک داور زنجانی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران ضمن آرزوی بهبود کامل برای کمک داور شایسته زنجانی، شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه موضوع رخ داده برای وی به دلیل چیدمان کمیته داوران بوده است را تکذیب می‌کند.

چیدمان کمیته داوران مثل همیشه بر اساس عدالت محوری و شایسته سالاری است. آنچه مسلم است هر داوری که توانایی‌های خود را در امر قضاوت به کمیته داوران اثبات کند همواره به طور مستمر قضاوت خواهد داشت.

نامبرده هفته گذشته در مسابقه لیگ دسته اول فوتبال کشور در دیدار شهرداری تبریز و گل ریحان البرز به عنوان کمک داور اول بازی انجام وظیفه کرد.

به گزارش ایسنا، پیش‌تر برادر مهرداد نجفی درباره دلیل خودکشی این کمک‌داور عنوان کرده بود: شرایط روحی به همراه قضاوت نکردن در لیگ برتر باعث شد تا مهرداد دست به چنین کاری بزند. او به من گفت لیاقتش پرچم زدن در لیگ برتر است و حتی عملکردش در تست‌های پیش‌فصل عالی بود. او دلش از رئیس کمیته داوران پر بود که چرا به او قضاوت نمی‌دهد. او حتی نامه‌ای در صفحه شخصی خود برای ممبینی نوشت که ما آن را پاک کردیم. این کار درستی نبود که کمیته داوران با برادرم انجام داد و ما از ممبینی نخواهیم گذشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.