سه بازیکن تیم فوتبال یوونتوس که در بازی قبلی این تیم حضور نداشتند، آماده بازگشت به ترکیب این تیم شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیس دلیخت، داگلاس کاستا و رودریگو بنتانکور در تمرینات گروهی روز گذشته (جمعه) تیم فوتبال یوونتوس به صورت کامل حضور پیدا کردند و اکنون آماده شده‌اند تا برای این تیم به میدان بروند.

یوونتوس فردا (یکشنبه) در هفته شانزدهم سری A در ورزشگاه آلیانتس تورین میزبان اودینزه رده شانزدهمی خواهد بود و طبق اعلام این باشگاه دلیخت، کاستا و بنتانکو در فهرست بازیکنانی که بانوی پیر را در این بازی همراهی خواهند کرد، قرار گرفته‌اند.

بنتانکور در بازی هفته گذشته یوونتوس در سری A مقابل اودینزه که با شکست ۳ بر یک مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها خاتمه یافت، آسیب دید و در ابتدا نگرانی‌هایی درباره شدت مصدومیت او وجود داشت اما گویا مشکل این هافبک اروگوئه‌ای جدی نبوده است.

کاستا اما بعد از مدتی طولانی خانه‌نشینی دوباره به تمرینات برگشته است و دلیخت هم با رسیدن به آمادگی جسمانی کافی توانسته به فهرست بازیکنان یووه برگردد.

در همین حال، آرون رمزی هافبک ولزی یوونتوس هنوز ظاهراً نتوانسته آماده حضور در تمرینات گروهی شود و به صورت انفرادی تمرین کرده است. او از تابستان که به بانوی پیر پیوست نتوانسته آمادگی جسمانی‌اش را آنطور که باید و شاید ارتقا دهد و در تمامی رقابت‌های این فصل تنها ۵ بار در ترکیب اصلی به میدان رفته است.

تیم فوتبال یوونتوس فردا از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف اودینزه می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.