سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه به همه تعهداتش در قبلا آندره استراماچونی عمل کرده است گفت: مراحل انتقال پول در حال انجام است و امیدواریم مشکل وی بزودی حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود تلاشی که طی روزهای اخیر از سوی مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال صورت گرفته است، وضعیت بازگشت استراماچونی هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما سرپرست باشگاه استقلال قول داد که این سرمربی ایتالیایی به تهران برگردد.

اسماعیل خلیل زاده که در ترکیه به سر می برد بامداد امروز شنبه در مورد آخرین وضعیت رایزنی ها برای حل مشکل استراماچونی گفت: برای حل این مشکل به ترکیه آمده ام و مبلغ ۱۶۰ دلار مورد نیاز ایشان را آماده کرده ایم و با حمایت همه جانبه وزیر ورزش و آقای عراقی و سفرای ایران در ترکیه و ایتالیا پیگیری حل مشکل هستیم.

وی ادامه داد: مشکل نشستن پول به حساب آقای استراماچونی هنوز حل نشده و روز شنبه راهی ایتالیا خواهم شد تا در این مورد آخرین تلاش ها را انجام دهیم. همه تعهداتی که باشگاه داشته است را انجام داده ایم تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه بالاخره استراماچونی چه زمانی به ایران بازخواهد گشت گفت: تا دوشنبه که این اتفاق رخ نمی دهد. امیدوارم بتوانیم مشکلات را حل کنیم تا وی بزودی راهی تهران شود. ان شالله با حل مشکلات آقای استراماچونی به ایران باخواهد گشت.

مت ۱۶۰ هزار یوروو به سرکنسول استانبول دادیم و سه روز است که وزیر ورزش ، بیات سفیر ایران در ترکیه ،

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.