آندره‌آ استراماچونی با تأیید بازگشتش به ایران گفت که تنها روی بازی شنبه استقلال با شاهین بوشهر تمرکز کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ استراماچونی که با فسخ یک‌جانبه قراردادش با باشگاه استقلال شوک بزرگی به بازیکنان و هواداران این تیم داد، اکنون در آستانه بازگشت به روی نیمکت آبی‌پوشان تهرانی قرار دارد.

وی در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا درباره چرایی فسخ قراردادش با استقلال گفت: دستمزد برخی بازیکنان ما پرداخت نشده است. برای من پرداخت‌های نامنظمی از سوی باشگاه صورت گرفت. با وجود سه هشداری که به باشگاه دادم و به اطلاع فیفا هم رساندم و وعده‌های مختلفی که باشگاه داد، در نهایت در تاریخ ۵ دسامبر (۱۵ آذر) مجبور به فسخ قراردادم با باشگاه استقلال شدم.

استراماچونی خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی وجود دارد، اما در حال حاضر تنها به بازی با شاهین بوشهر فکر می‌کنم که برگزاری‌اش یک روز به تعویق افتاده است. حتی اگر مشکلات سیاسی و مالی برای امضای قرارداد جدید رفع شود، از این می‌ترسم که فرصت فنی کمی برای حضور روی نیمکت استقلال داشته باشم، اما مهم از سرگیری این رقابت باورنکردنی است. می‌خواهم به ایران بازگردم.

به گزارش تسنیم استقلال ساعت ۱۷:۳۰ فردا (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )