سرمربی تیم فوتبال امید گفت: اطمینان دارم همکاران من در باشگاه‌ها کنار تیم فوتبال&#۱۶۰;امید هستند و منافع ملى را به هر چیزى ترجیح مى‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى در آستانه آغاز اردوى آذرماه تیم فوتبال امید گفت: طبق برنامه ثبت‌نام فهرست اولیه بازیکنان تیم فوتبال امید شامل بر ۵۰ بازیکن طبق جدول و مهلت AFC انجام شد. در حال حاضر و در اردوى اول ۳۰ بازیکن را در تهران دعوت مى‌کنیم که وضعیت بدنى و آمادگى نفرات دعوت شده مورد بررسى قرار مى‌گیرد و در نهایت راهى قطر مى‌شویم و یک اردوى ۸ روزه و دو مسابقه تدارکاتى در دوحه خواهیم داشت. در بازگشت به تهران فهرست ۲۳ بازیکن نهایى را براى اعزام به تایلند اعلام مى‌کنیم.

استیلى خاطرنشان کرد: در بعضى از پست‌ها همچنان به دنبال گزینه نهایى هستیم مثل دفاع راست که آقاجانپور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و شرایط ۳ یا ۴ گزینه دیگر را بررسى مى‌کنیم تا به انتخاب نهایى برسیم. سایر نفرات فهرست ۵۰ نفره هم به همین شکل تا آخرین روز در لیست انتظار ما قرار دارند.

سرمربى تیم فوتبال امید یک بار دیگر از باشگاه‌ها درخواست همکارى کرد و گفت: رویکرد ما در طول این ۱۸ ماه تعامل همه جانبه بود. سعى کردیم در فیفا دى بازیکنان را دعوت کنیم، به شرایط ویژه و موقعیت آنها توجه داشتیم اما در این مقطع کوتاه انتظار داریم باشگاه‌ها وضعیت ما را درک کنند. بازیکنان دعوت شده قبل از بازى‌هاى هفته شانزدهم دوباره به باشگاه‌ها برمى‌گردند اما بعد از این هفته تا پایان مسابقات لازم است باشگاه‌ها از نفرات خودشان چشم‌پوشى کنند و اجازه بدهند تمرینات ما به منظور آماده‌سازى تیم شکل بگیرد. ظرفیت‌هاى قانونى هم در این مورد وجود دارد اما بین همکاران اینگونه مسائل مطرح نیست و همه ما با تعامل دوستانه کار را دنبال مى‌کنیم اطمینان دارم همکاران خوب من در باشگاه‌ها کنار تیم فوتبال امید هستند، منافع ملى را به هر چیزى ترجیح مى‌دهند و به ما در این مقطع کمک مى‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.