شناخت گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تیم‌های همگروه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده است تا او این گروه را دوست داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بابت تأخیر عذرخواهی می‌کنم. درباره تغییر زمان مسابقه هم مسئله‌ای نداریم و چون بازی ساعت سه برگزار می‌شود. در آن زمان سرمای هوا کمتر بوده و برای ما بهتر است. برای بازی فردا هم همه چیز آماده است و مشکلی وجود ندارد.

درباره مذاکرات یا نحوه عقد قرارداد با بازیکنان از باشگاه سؤال کنید وی در واکنش به اینکه در فضای مجازی بازیکنی به نام جوناتاس مطرح شده که قرار است به پرسپولیس بیاید، گفت: درباره مذاکرات یا نحوه عقد قرارداد با بازیکنان باید از باشگاه سؤال کنید. من نظری در این مورد ندارم.

واکنش کالدرون به طرح موضوع اشتباه کنعانی‌زادگان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا با توجه به اشتباه فاحش کنعانی‌زادگان در بازی قبل باید منتظر تغییرات در خط دفاعی پرسپولیس باشیم یا نه؟»، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم درباره کدام اشتباه صحبت می‌کنید! به‌هرحال با توجه به شرایطی که داریم و هر چهار روز یک بار بازی می‌کنیم، مشکلاتی همچون آسیب‌دیدگی و خستگی بازیکنان وجود دارد. بازی‌ها فشرده است و بازیکنان خسته می‌شوند که نیاز به تغییرات وجود دارد.

تمام بازی‌های ما تا اینجای فصل سخت بوده و حتی یک بازی راحت هم نداشته‌ایم وی با اشاره به بازی تیمش مقابل سایپا و با ابراز امیدواری اینکه این بازی سخت نباشد، تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید تمام بازی‌های ما تا اینجای فصل سخت بوده است و حتی یک بازی راحت هم نداشته‌ایم. امیدوارم این بازی حداقل برای ما خیلی سخت نباشد. حریفان زیادی بوده‌اند که مقابل ما فقط دفاع کردند و این مسئله کار ما را مشکل‌تر کرده است، اما بارها گفته‌ام اگر بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم بازی به مراتب راحت‌تر خواهد شد.

مهاجم یک متر و ۹۰ سانتیمتری نداریم که به او تکیه کنیم! سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس کیفیت لازم را ندارد و آیا با توجه به این شرایط به دنبال توپ‌های بلند و بازی مستقیم برای رسیدن به گل خواهند بود، بیان کرد: بله، در شرایطی که حریفان مقابل ما بسیار بسته بازی می‌کنند، امیدوارم حداقل زمین شرایط مطلوب داشته باشد. ما مهاجم قدبلند و یک متر و ۹۰ سانتیمتری نداریم که بخواهیم در این مواقع به او تکیه کنیم، بلکه سبک بازی ما طور دیگری است. ما همیشه روشی خاص مدنظرمان بوده و اگر زمین مناسب نباشد، قطعاً به مشکل می‌خوریم، هرچند زمین تمرین ما هم کیفیت لازم را ندارد. در هر صورت ما باید در طول بازی حوصله به خرج بدهیم و از فرصت‌های‌مان نهایت استفاده را ببریم.

خوشحالم که ترابی را در تیمم می‌بینم و از بازی او لذت می‌برم کالدرون در واکنش به سؤال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا نقشی که مسی در بارسلونا دارد، در پرسپولیس به ترابی محول شده است؟»، یادآور شد: به نظر من این مقایسه اصلاً نباید انجام شود. به‌هرحال شما این مقایسه را انجام می‌دهید و مشکلی نیست. من فقط می‌توانم بگویم مهدی ترابی خیلی آماده است و خوشحالم که او را در تیمم می‌بینم. همه‌ی ما از کیفیت بازی او لذت می‌بریم.

من مربی تیم هستم و تصمیم می‌گیرم که چه بازیکنانی در لیست باشند یا نباشند وی درباره خط خوردن دوباره امید عالیشاه از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس گفت: من مربی تیم هستم و تصمیم می‌گیرم که چه بازیکنانی در لیست باشند یا نباشند. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. شاید من تصمیمی بگیرم که با ناراحتی بازیکن همراه باشد، اما برای همه موفقیت تیم مهم است.

مشکلی با سیدجلال و دیگر بازیکنانم ندارم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا او با سیدجلال مشکل دارد که یکی در میان بازی‌اش می‌دهد، اظهار کرد: نه من مشکلی با سیدجلال ندارم و رابطه خیلی خوبی بین ما وجود دارد. سیدجلال هر وقت بازی کرده عملکرد خوبی داشته است و هر وقت هم روی نیمکت بوده، رفتار حرفه‌ای نشان داده است. نمی‌دانم شما خبرنگاران دنبال چه هستید؟ برخی سؤالات‌تان نشان می‌دهد دنبال جنجال هستید. من هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم. اول فصل گفته‌ام و بارها تکرار کردم که ما سه دفاع وسط بین‌المللی داریم و در هر بازی مجبوریم یک نفر از آنها را بیرون بگذاریم. هر موقع هم که بیرون نشسته‌اند رفتار حرفه‌ای نشان داده‌اند. ضمن اینکه وقتی بازی‌ها هر چهار روز یک بار است مجبوریم تغییراتی در تیم‌مان داشته باشیم.

توقع دارم که زیاده‌خواه باشیم تا موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم کالدرون در پایان با اشاره به گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان و اینکه هدف این تیم در رقابت‌های آسیایی چه خواهد بود، تصریح کرد: در گروه خوبی قرار داریم و من این گروه را دوست دارم از این جهت که حریفان‌مان را کامل می‌شناسم. مطمئنم که ما بازی‌های سختی پیش رو داریم و امیدوارم مرحله به مرحله پیش برویم. هدف ما صعود از گروه‌مان به‌عنوان تیم اول است و توقع دارم که زیاده‌خواه باشیم تا موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.