سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران از ثبت نام فهرست اولیه بازیکنان تیم امید برای حضور در انتخابی المپیک خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در آستانه آغاز اردوی آذرماه تیم امید گفت: طبق برنامه ثبت نام فهرست اولیه بازیکنان تیم المپیک شامل بر ٥٠ بازیکن طبق جدول و مهلت AFC انجام شد. در حال حاضر و در اردوی اول ٣٠ بازیکن را در تهران دعوت می‌کنیم که وضعیت بدنی و آمادگی نفرات دعوت شده مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت راهی قطر می‌شویم که یک اردوی ٨ روزه و دو مسابقه تدارکاتی در دوحه خواهیم داشت. در بازگشت به تهران فهرست ٢٣ بازیکن نهایی را برای اعزام به تایلند اعلام می‌کنیم.

استیلی اضافه کرد: در بعضی از پست‌ها همچنان به دنبال گزینه نهایی هستیم؛ مثل دفاع راست که آقاجانپور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و شرایط ٣ یا ٤ گزینه دیگر را بررسی می‌کنیم تا به انتخاب نهایی برسیم. سایر نفرات فهرست ٥٠ نفره هم به همین شکل تا آخرین روز در لیست انتظار ما قرار دارند.

سرمربی تیم امید یک بار دیگر از باشگاه‌ها درخواست همکاری کرده و گفت:رویکرد ما در طول این هجده ماه تعامل همه جانبه بود. سعی کردیم در فیفا دی بازیکنان را دعوت کنیم ، به شرایط ویژه و موقعیت آنها توجه داشتیم اما در این مقطع کوتاه انتظار داریم باشگاه‌ها وضعیت ما را درک کنند. بازیکنان دعوت شده قبل از بازی‌های هفته شانزدهم دوباره به باشگاهها برمی‌گردند اما بعد از این هفته تا پایان مسابقات لازم است باشگاه‌ها از نفرات خودشان چشم پوشی کنند و اجازه بدهند تمرینات ما به منظور آماده سازی تیم شکل بگیرد. البته ظرفیت‌های قانونی هم در این مورد وجود دارد اما بین همکاران اینگونه مسائل مطرح نیست و همه ما با تعامل دوستانه کار را دنبال می کنیم. اطمینان دارم همکاران خوب من در باشگاه‌ها کنار تیم امید هستند و منافع ملی را بر هر چیزی ترجیح می دهند و به ما در این مقطع کمک می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.