سرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید داوری ها امسال روی خوش به ما نشان نداده است، و در بازی های مختلفی مثل ذوب آهن، استقلال، فولاد، مکررا اشتباه داوری بوده و مکررا از این موضوع ضربه خورده ایم.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: بازی فردا از نظر من می تواند بازی خیلی جذابی باشد. تیم نفت مسجدسلیمان تیم بسیار خوبی است و امسال بازی های خیلی خوبی را ارائه داده است.

وی ادامه داد: ما به اندازه ای که توقع داشته ایم تا الان امتیاز جمع نکرده ایم. واقعا کیفیت فنی بازی و نوع امتیازگیری ما با هم سنخیت ندارد، در بسیاری از مسابقات از جمله بازی آخر ما با فولاد، از هر نظر تیم برتر میدان بودیم. چه از نظر مالکیت توپ و چه از نظر خلق موقعیت اما متاسفانه به نتیجه مطلوب نرسیدیم. کما اینکه نمی خواهم اشکالاتمان را پنهان کنم چون اهل پنهانکاری نیستم. اما ببینید در ۵-۴ مسابقه داوری به شدت تاثیرگذار بوده است؛ من جمله در بازی فولاد که گل تیم حریف در شرایط درست به ثمر نرسید، اصلا کرنری نشده بود که توپ به دروازه ما رفت، و یک ضربه پنالتی باید توسط داور اعلام میشد اما ضربه پنالتی بیرون از محوطه جریمه آمد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار کرد: داوری ها امسال روی خوش به ما نشان نداده است، در بازی های مختلفی مثل ذوب آهن، استقلال، فولاد، مکررا اشتباه داوری بوده و مکررا از این موضوع ضربه خورده ایم که امیدوارم با توجه به اینکه آقای حیدری که یک داور بسیار خوب و بین المللی است بازی فردا را قضاوت می کند، هیچکدام از دو تیم از داوری متضرر نشوند.

کمالوند بیان کرد: نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است، به او خسته نباشید می گویم و امیدوارم به جز بازی فردا در تمام مسابقاتشان موفق باشند.

وی در خصوص اینکه آیا این بازی آخر است که همراه تیم خواهد بود، گفت: ان شالله بعد از بازی فردا و در کنفرانس مفصلا در خصوص تمام این موضوعات صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم عنوان کرد: مردم مسجد سلیمان از تیمشان خیلی خوب حمایت می کنند و فکر می کنم اولین شهری هم بوده که فوتبال به طور رسمی در آن کلید خورده است. مردم جنوب عشق و علاقه شان به فوتبال خیلی زیاد است؛ مثل مردم جم. اما یادمان باشد که همین الان در شرایطی که ما قرار داریم تیمی مثل نساجی مازندران با ۲۵ هزار تماشاچی ۹ هفته است که موفق به برد نشده است، و ذوب آهن به همین ترتیب، سایپا که فکر می کنم ۱۱ هفته است. فوتبال همین است. یک جاهایی ممکن است تیم هایی مثل ذوب آهن خیلی هم امکانات و شرایط خوبی داشته باشند اما در مقطعی از فصل به مشکل بربخورند.

فراز کمالوند بیان کرد: ان شالله فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم تا اتفاقات منفی در حوزه گل زنی و... که تا امروز رخ داده است جبران شود.

با جایی مذاکره نکرده ام

او درباره شایعه پیوستنش به ماشین سازی در نیم فصل گفت: چنین چیزی نیست، نه من با جایی مذاکره کرده ام و نه بحثی وجود داشته است. یک سری مسائل درون تیمی وجود دارد که چون دوست دارم بازیکنانم فردا با ذهن راحت بازی کنند بعد از بازی مفصل تر و شفاف تر در مورد همه مسائل باشگاه با هواداران صحبت می کنم.

به حمایت هواداران نیاز داریم

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه کیفیت فنی تیم بد نیست، عنوان کرد: مقداری بدشانسی آورده ایم که با مشکلات داوری و سایر مشکلات توام شد. من فکر می کنم بعد از لطف خدا الان تنها چیزی که می تواند به ما کمک کند ضمن اینکه فردا بازی بسیار مهمی در پیش داریم حمایت هواداران است.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازی فردا تحت تاثیر بازی هفته بعد با پرسپولیس قرار نخواهد گرفت، گفت: ما الان در شرایطی نیستیم که به چنین مسائلی فکر کنیم. در حال حاضر تک تک امتیازات برای ما مهم است و به شدت به دنبال این هستیم که وضعیت تیم را در شرایط رده بندی بهبود ببخشیم.

گفتنی است سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به علت پرواز دیرهنگام به این نشست خبری نرسید که مدیر رسانه ای این تیم از بابت عدم حضور مهدی تارتار عذرخواهی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.