مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: قطعا بازی سختی مقابل استقلال تهران داریم اما با توجه به نیازمان برای برد به زمین می رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که به دلیل غیبت «میشو کریستیچوویچ» در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال تهران حاضر شده بود، گفت: می دانیم که بازی بسیار سختی داریم. استقلال ۸ هفته پیروز شده است و ما هم در این ۴ هفته نبرده ایم. البته فکر می کنم روند خوبی را نسبت به هفته های ابتدایی لیگ داریم ولی با توجه به شرایطمان در جدول به دنبال پیروزی هستیم.

وی تاکتیک احتمالی این تیم مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: می خواهیم تماشاگر پسند بازی کنیم تا با ارائه یک فوتبال زیبا دل مردم بوشهر را شاد کنیم و هوادارانمان را با کسب امتیاز خوشحال کنیم.

کریمیان افزود: هدفمان ارائه بازی خوب است و قطعاً می خواهیم امتیاز پیروزی را به دست بیاوریم. بازیکنان و اعضای تیم انگیزه زیادی برای بردن استقلال دارند. متأسفانه چند هفته ای است که نبردیم و باید در این دیدار پیروز شویم.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به مشکلات این روزهای استقلال تهران در خصوص نبودن آندره استراماچونی در تمرینات این تیم، تصریح کرد: هیچ توجهی به این مسائل نداریم فقط به بازی فکر می کنیم. در تمریناتمان روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم. البته امیدوارم استقلال که هواداران میلیونی دارد شرایط مساعدی پیدا کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )