سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: کیفیتی که در چهار بازی اخیر نشان دادیم،‌ می‌گوید که حالا می‌توانیم تیم لیگ برتری باشیم و امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سیرجان، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه همه منتظر هستند تا گل‌گهر اولین پیروزی خود در این فصل را کسب کند، اظهار داشت: من به استناد چهار بازی اخیر تیم می‌گویم که زمانش رسیده از این شرایط بیرون بیاییم و خودمان را در جدول و لیگ برتر اثبات کنیم. بچه‌ها به خودباوری خوبی رسیده‌اند. اگر چهار بازی اخیر را نگاه کنید، در این چهار بازی کیفیتی که نشان دادیم،‌ می‌گوید که حالا می‌توانیم تیم لیگ برتری باشیم و امتیاز بگیریم. اینکه ما به این کیفیت رسیده‌ایم قدم مهمی است و اینکه به لحاظ نتیجه هم بخواهیم به شرایط خوبی برسیم،‌ چیزی است که فردا می‌خواهیم انجام دهیم.

وی در مورد اینکه در بازی فردا بهنام برزای و مهرداد عبدی را در اختیار ندارند و این کار را برای گل‌گهر سخت‌تر نمی‌کند، گفت: من از زمانی که آمده‌ام، هیچ بازی نبوده که تیم را کامل در اختیار داشته باشم. حتی در یک هفته! در هفته‌های اول که من آمدم ۹ بازیکن آسیب‌دیده داشتیم. الان شرایط بهتر شده است و فقط سجاد آشوری را به‌عنوان بازیکن مصدوم داریم که مهمترین بازیکن ما در بخش حمله بود. مهم این است که تیم به کیفیت بهتری رسیده است و به نظرم می‌توانیم جای این بازیکنان را پر کنیم. فردا خواهید دید از بازیکنان جوان بومی استفاده خواهیم کرد و می‌بینید که نفرات بااستعدادی هستند.

سرمربی تیم گل‌گهر در مورد اینکه لیست نقل‌وانتقالات تیمش در نیم‌فصل را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده است،‌ تصریح کرد: خیر، من فعلاً لیستی ندادم، چون بعد از بازی فردا ما تازه به نیم‌فصل می‌رسیم. ما روز یکشنبه در تهران با چند بازیکن که مدنظرمان هستند، صحبت می‌کنیم. می‌دانید الان شرایط سختی است. در ابتدای فصل شما فقط با بازیکن طرف هستید،‌ اما الان شما باید با بازیکن و باشگاهش مذاکره کنید. الان هیچ باشگاهی بازیکن خوبش را به ما نمی‌دهد. دو حالت دارد یا شما باید بازیکنی را جذب کنید که الان در تیم خودش بازی نمی‌کند و یا اینکه بازیکنی را به خدمت بگیرید که الان در تیم‌ خودش بازی می‌کند، اما چون باشگاه نتوانسته به تعهداتش عمل کند،‌ می‌تواند جدا شود. برای این دو حالت من در هر پستی که مورد نیاز است چند بازیکن را به‌عنوان گزینه در نظر دارم و به امید خدا از روز یکشنبه فعالیت‌های‌مان را آغاز می‌کنیم. امیدواریم با قول‌هایی که باشگاه داده و مدیران باشگاه گفته‌اند هر کاری برای بهتر شدن تیم نیاز است، انجام دهیم. وقتی چنین مجموعه‌ای داریم باید موفق شویم و خدا را شکر برنامه‌های‌مان هم تا الان پیش رفته است و سعی می‌کنیم ابزارهای مورد نیاز را هم تهیه کنیم.

«با توجه به اینکه گل‌گهر روز جمعه هفته آینده باید به مصاف نساجی برود، آیا امیدوارید بازیکنان جدید به این بازی برسند؟»، جلالی در واکنش به این پرسش گفت: تمام سعی ما به همین خاطر است. می‌خواهیم حتی اگر شده یک یا دو بازیکن را به این بازی برسانیم. من به همین خاطر هم گفتم که کارمان را از یکشنبه آغاز می‌کنیم. همه‌ی ما از تاریخی که گفتم در تهران هستیم تا این کار را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه در تیمش بازیکنی وجود ندارد که بتواند از ضربات ایستگاهی استفاده کند،‌ بیان کرد: برای این بخش هم فکرهایی کرده‌ایم.

جلالی: پرسپولیس با یک موقعیت ۲ گل به ما زد/ فرق‌مان با این تیم در داشتن بازیکن کلیدی بودسرمربی تیم گل‌گهر درباره جذب بازیکنان خارجی نیز گفت: من به شما قول می‌دهیم این باشگاه را در دست خودم مثل یک امانت بدانم. هیچ‌کس هم هیچ‌وقت راضی نمی‌شود به امانت خیانت کند. وقتی من این باشگاه را این‌طور می‌دانم،‌ مطمئن باشید از قداست، کیان و پول باشگاه مثل جان خودم حفاظت خواهم کرد و کاری را خواهم کرد که به صلاح تیم است. الان هم بازیکن خارجی که به تیم آمده تمام پول بلیت و هزینه را خودش داده است. جذب بازیکن به این شکل راحت نیست،‌ اما من این‌طور کار می‌کنم. قبلاً هم همین کار را کرده‌ام. اگر بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم، باید خیلی بهتر از موجودی الان‌مان باشد.

جلالی در ادامه تصریح کرد: اگر ما فقط در بازی با پرسپولیس خوب بودیم، نمی‌توانستیم بگویم خوب شدیم، اما چهار بازی قبل را نگاه کنید. تمام مربیان بعد از اینکه با ما بازی می‌کنند می‌گویند شانس آوردیم. من هم نمی‌گویم بدشانسی آوردیم، این توجیه است. من می‌گویم باید از لحاظ مهارتی بالا بیاییم تا موقعیت‌ها را از دست ندهیم. ما کارمان را باید ادامه دهیم تا از این مرحله سخت عبور کنیم.

وی درباره اخراج بی‌دلیل بهنام برزای در بازی با پرسپولیس و اینکه باشگاه چه تصمیمی در مورد او خواهد گرفت، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ تصمیمی نخواهیم گرفت، چون من شخصیت او را می‌شناسم. او بچه فوق‌العاده احساساتی است و از زمانی که من آمد‌ه‌ام با تمام وجود برای تیم کار کرده است و خودش هم می‌داند در بازی با پرسپولیس چه کار زشتی انجام داد. به همین خاطر در چنین زمان‌هایی می‌توانیم از جوانان بگذریم و به او فرصت دهیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در پایان گفت: ما صحبت‌هایی با او و بچه‌ها داشته‌ایم. این‌طور نیست که بازیکنی کار کند و ما کاملاً بگذریم. ما در بازی با شهر خودرو روی یک اشتباه و ضدحمله گل خوردیم،‌ اما در بازی بعد با فولاد و پرسپولیس دیگر روی این اتفاق گل نخوردیم. پرسپولیس الان بهترین تیم ضدحمله‌ای است، حتی ما به این تیم یک موقعیت هم روی ضد حمله ندادیم. کار برزای هم یک اشتباه بزرگ بود. بازی در آن زمان ۲ بر یک بود،‌ پرسپولیسی‌ها هم نگران نتیجه بودند و برزای را تحریک کردند. او هم یک کار غیرحرفه‌ای انجام داد و اخراج شد. این‌ها غرامت‌هایی است که باید بپردازیم تا تیم حرفه‌ای شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.