مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: توجهی به این اتفاقات استقلال نداریم و تمام تمرکزمان روی بازی است.‌

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهرداد کریمیان، مربی شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال به جای میشو که به علت بیماری در این کنفرانس حضور نیافته بود، حاضر شد و اظهار داشت: قطعا می‌دانیم بازی سختی داریم. روند رو به رشد استقلال در ۸ هفته اخیر اثبات می‌کند که بازی سختی خواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت ما هم خوب است و در چهار هفته اخیر شاید پیروز نشده باشیم، اما باخت هم نداشتیم و روحیه تیم خوب است.‌ امیدوارم فردا یک بازی تماشاگرپسند ارائه دهیم تا دل مردم بوشهر را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خصوص اینکه آیا آنها برای مساوی مقابل استقلال صف آرایی می‌کنند، گفت: اولویت ما ارائه بازی خوب است. در بازی‌های قبل هم برای مساوی به میدان نرفتیم به خصوص در بازی‌های داخل خانه که موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم اما متاسفانه منجر به پیروزی نشد. با این حال به یک برد نیاز داریم تا موقعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

کریمیان در خصوص اوضاع نامناسب استقلال و اینکه این مسئله چقدر در بازی فردا تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: کادر فنی و بازیکنان ما توجهی به این مسئله ندارند و تمام تمرکزمان روی بازی است.‌ روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم و امیدوار به کسب امتیاز هستیم. ضمن اینکه امیدوارم در ادامه شرایط برای استقلال طوری پیش برود که هواداران این تیم خوشحال شوند.

به گزارش تسنیم، کللی، مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شاهین بوشهر هم ابتدا نسبت به تغییر روز و زمان بازی گلایه کرد و گفت که باشگاه شاهین یک بار برای تغییر روز بازی از جمعه به شنبه و یک بار هم به دلیل تغییر ساعت بازی مجبور به تغییر بلیت هواپیمای تیم شده که همین مسئله آنها را دچار ضرر و سردرگمی کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.