مربی شاهین می‌گوید به دنبال یک بازی تماشاگر پسند مقابل استقلال هستند.

به گزارش ایسنا، استقلال و شاهین فردا (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. مهرداد کریمیان، مربی شاهین در این دیدار به جای میشو کریستیچوویچ، سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد و گفت: آقای میشو به خاطر سرماخوردگی نتوانست در نشست خبری امروز حضور پیدا کند. ما قطعا می‌دانیم بازی سختی مقابل استقلال داریم و باتوجه به روند رو به رشد استقلال برای ما اثبات شده است که بازی سختی داریم. ما در هفته‌های گذشته باوجود بازی‌های خوبی که انجام دادیم، برد نداشتیم اما خدا را شکر باخت هم نداشتیم. امیدواریم هواداران در بازی فردا بازی تماشاگرپسندی ببینند و هواداران بوشهری هم خوشحال شوند.

او افزود: هدف ما یک بازی خوب است و به دنبال انجام بازی خوبی هستیم. ما به دنبال مساوی نیستیم. ما نیاز به یک برد داریم تا شرایطمان بهتر شود.

مربی شاهین درباره شرایط بهم ریخته استقلال گفت: ما توجهی به مسائلی که در باشگاه بزرگ استقلال رخ داده، نداریم و تمرکزمان روی بازی است و می‌خواهیم کار خودمان را انجام دهیم. ان‌شاءالله شرایط برای تیم بزرگ استقلال طوری رقم بخورد که هواداران این تیم شاهد روزهای خوب استقلال باشند.

به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین پیش از شروع نشست خبری نسبت به تغییر زمان دو بازی این تیم مقابل صنعت نفت و استقلال گلایه کرد و گفت: ما در جریان مشکلات سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی لیگ هستیم اما بهتر است که تغییر زمان بازی‌ها ۱۰ روز زودتر به ما اعلام شود. این تغییرات باعث می‌شود که زمان پروازهای ما بهم بخورد. البته باشگاه شاهین مشکل مالی از این بابت ندارد اما بهتر است که زودتر به ما اعلام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.