سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرار است استراماچونی امروز یک فقره چک را از سفارت ایران در ایتالیا دریافت کند و به حسابش بگذارد. به همین دلیل به بازگشت وی خیلی امیدوارم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل خلیل زاده که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد، درباره آخرین وضعیت بازگشت آندره استراماچونی گفت: در این چند روز کار سخت و پیچیده ای داشتیم. با کمک سرکنسول ترکیه و معاون وزیر خارجه آقای عراقچی و پیگیری آقای سلطانی فر و تماس های ۱۰ دقیقه با بنده و سفارت ایران در ایتالیا منجر به این شد که مبلغ ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ یورو را به سفارت ایتالیا منتقل کنیم.

وی افزود: روز گذشته به استراماچونی اعلام شد حسابی را باز کند و مبلغ در سفارت ایتالیا منتقل شده است. آنجا اعلام کرد مبلغ ۱۶۰ هزار یورو بوده که آن هم تامین شد. قرار شد استراماچونی امروز یک فقره چک از سفارت ایران در ایتالیا دریافت کند و پول به حسابش برود.

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: آنچه از نظر مالی مطرح می شود، باشگاه استقلال با کمک همه توانسته است پول را در اختیار سفارت ایران در ایتالیا قرار بدهد و آقای بیات سفیر ایران هم دو روز گذشته جلسه ای با استراماچونی داشته است. بانکی را معرفی کرده اند و حساب باز شده است. قرار شد آقای ماچونی به سفارت ایران برود و چکی را دریافت و مبلغ را وصول کند و به ایران بیاید.

خلیل زاده درباره اینکه آیا استراماچونی شنبه روی نمیکت استقلال می نشیند؟ گفت: ان شاءالله که اینطور می شود. تمام تلاش بنده و دوستان این است. حتی آقای سلطانی عازم رم است و ان شاءالله اینطور بشود که چک را امروز دریافت کند و به حساب بگذارد و مشکلی نخواهد بود. فقط بحث فسخ قرارداد است که اعلام شده قراردادش به یک سال کاهش یابد. قرار شد ایمیلی را به وکیلش بزنیم و بعد از حضورش در تهران قراردادش یک ساله شود.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد، یادآور شد: استراماچونی خواسته دیگری ندارد. ما تمام روش ها را پیگیری کردیم. حواله قبلی را هم که زده بودیم برگشت خورد. استراماچونی آمادگی اش را ندارد از شرکت هایی که در کشورهای دیگر است، به حسابش پول واریز شود. ایشان دنبال این است پول قانونی به حسابش برود. تحریم های ظالمانه کار ما را سخت کرده است. تحریم ورزش ما را هم هدف قرار داده است.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که چند درصد به بازگشت استراماچونی امیدوار است گفت: درصد بالایی می بینم که به ایران برگردد و تیم را هدایت کند چون آنچه در توان داشتیم را گذاشتیم. ان شاءالله امروز هم تمام می شود و استراماچونی بر می گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.