عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پروسه فسخ قرارداد مارک ویلموتس و قطع همکاری با سرمربی تیم ملی در حال انجام است، گفت: کمیته فنی گزینه‌های بعدی را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بالاگرفتن بحث فسخ قرارداد آندره استراماچونی سرمربی استقلال و سفر وی به ایتالیا، بحث فسخ قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران به حاشیه رانده شد و فدراسیون فوتبال هم تاکنون اطلاع رسانی دقیقی در این ارتباط نداشته است.

فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این ارتباط به خبرنگار مهر، گفت: آقای ویلموتس که خودش گفته بود قراردادم را فسخ کرده ام. وکلای فدراسیون فوتبال و ویلموتس در حال مذاکره هستند. آقای تاج (رئیس فدراسیون) بیشتر در جریان است.

اصفهانیان درباره هزینه‌بر بودن فسخ قرارداد ویلموتس، تاکید کرد: آقای تاج اعلام کرد قرارداد طوری بسته شده که هزینه ای متوجه ایران نیست. نمی دانم این پروسه الان در چه مرحله ای است ولی رئیس فدراسیون کار را پیش می برد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون چه زمانی برگزار شده است؟ گفت: هفته گذشته جلسه ای داشتیم که در این جلسه بحث ویلموتس مطرح شد. آقای تاج عنوان کرد جلسات مختلفی با وکلای ویلموتس برگزار شده است.

وی همچنین در خصوص مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین ویلموتس، یادآور شد: برانکو هم از گزینه های ما است. صحبت های زیادی هست و بستگی دارد به اینکه چه تصمیمی گرفته شود! کمیته فنی هم انتخاب مربیان را بررسی می کند.

اصفهانی همچنین در واکنش به اینکه تیم ملی با این بلاتکلیفی زمان را از دست می دهد، گفت: به هر حال باید این اتفاق زودتر رخ بدهد و سریعتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )