در شب شکست تیم بازیکن ایرانی، آرسنال به سختی صعود کرد و لاتزیو حذف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با صعود پردردسر آرسنال و شکست تیم مجید حسینی آغاز شد.

در گروه ششم، آرسنال شکست را به تساوی ۲ - ۲ در خانه استاندارد لیژ تبدیل و صعود کرد. این تیم ابتدا با گل‌های باستین در دقیقه ۴۷ و آملا در دقیقه ۶۹ عقب افتاد و در خطر حذف شدن قرار گرفت اما ۲ گل لاکازت در دقیقه ۷۸ و ساکا در دقیقه ۸۱، تساوی را برای تیم لندنی رقم زد. در بازی همزمان اینتراخت در خانه ۲-۳ مغلوب گیمارش از پیش حذف شده شد. از این گروه آرسنال با ۱۱ و اینتراخت با ۹ امتیاز به مرحله بعد راه یافتند.

در گروه سوم، ترابزون در حالی که از ابتدا تا دقیقه ۷۱، مجید حسینی، بازیکن کشورمان را در اختیار داشت در یک جدال تشریفاتی در خانه بازل ۲- صفر شکست خورد. در دیگر بازی این گروه، ختافه در خانه ۳ - صفر کراسنودار را برد. در جدول بازل ۱۳ و ختافه ۱۲ امتیازی صعود کردند و ترابزون یک امتیازی در انتهای جدول حذف شد.

در گروه اول، آپوئل نیکوزیا در خانه یک - صفر سویا را برد و قره‌باغ و دانلدلوژ به تساوی یک - یک رسیدند. در جدول سویا با ۱۵ و آپوئل با ۱۰ امتیاز صعود کردند. در گروه دوم، لوگانو در خانه دیناموکیف به تساوی یک - یک رسید و مالمو هم در خانه کپنهاگن یک - صفر پیروز شد. در جدول، مالمو با ۱۱ و کپنهاگن با ۹ امتیاز به مرحله بعد رسیدند.

در گروه چهارم، لاسک ۳ - صفر اسپورتینگ لیسبون را برد و آیندهوون و بایرلورکوزن به تساوی یک - یک رسیدند. در جدول، لاسک با ۱۳ و اسپورتینگ لیسبون با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.

در گروه پنجم، رن در خانه ۲ - صفر لاتزیو را برد و رقیب نامدارش را حذف کرد. کلوژ هم ۲ - صفر از سد سلتیک گذشت. در جدول، سلتیک ۱۳ و کلوژ ۱۲ امتیازی صعود کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.