علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس که هفته گذشته برای اولین بار با پیراهن این تیم در مسابقات لیگ برتر به میدان رفت، از حضور در این تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه برایتون انگلیس، درباره شرایط خود در تیم فوتبال این باشگاه و پشت سر گذاشتن نخستین بازی‌اش با برایتون در فصل جاری لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: من واقعاً سخت کار و تلاش می‌کنم به روش بازی که سرمربی تیم می‌خواهد، عادت کنم.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان با یادآوری اینکه «امسال شیوه بازی تیم برایتون با فصل گذشته متفاوت است.» گفت که آنها هفته خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

وی با اشاره به تلاش‌های خود برای بازگشت به ترکیب اصلی برایتون تصریح کرد: شما به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای باید تمرین کنید و شرایط خوبی داشته باشید تا سرمربی به شما فرصت بازی بدهد. سرمربی جدید، انتظارات جدیدی از بازیکنان دارد و من هم تلاش می‌کنم به شیوه‌ای که او می‌خواهد، تمرین کنم. من همیشه سخت کار می‌کنم و این کار را ادامه می‌دهم تا زمانی که سرمربی به من نیاز داشت، آماده باشم.

«هر بازیکنی می‌خواهد در بازی‌ها به میدان برود، اما من اینجا خیلی از شرایطم راضی هستم.»، هافبک ایرانی تیم برایتون ضمن بیان این جمله گفت: تیم خوب بازی می‌کند و من هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم. تلاش می‌کنم خودم را با روش بازی که مربی از من می ‌خواهد، تطبیق دهم. سخت تلاش می‌کنم تا شانس‌های بیشتری به دست بیاورم.

جهانبخش با اشاره به مدت حضورش در فوتبال انگلیس و باشگاه برایتون خاطرنشان کرد: من اکنون یک سال و نیم است که در انگلیس هستم و شاید تاکنون توانایی‌های خود را نشان نداده‌ام، اما علاقه‌مندم که امسال این کار را انجام دهم. در سال اول باید چیزهای زیادی را درباره لیگ برتر یاد می‌گرفتم. من تقریباً مطمئن بودم امسال فصل خوبی برای من خواهد بود، چون چیزهای زیادی درباره این کشور و مسائل دیگر یاد گرفته بودم. این شرایط با چیزی که قبلاً به آن عادت داشتم، متفاوت بود، اما شرایط خوبی داشته‌ام و از تمرین لذت می‌برم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )