باشگاه لیورپول به‌زودی با ملی‌پوش ژاپنی تیم فوتبال سالزبورگ اتریش قرارداد می‌بندد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه «تلگراف» انگلیس، باشگاه لیورپول در آستانه خرید تاکومی مینامینو، هافبک تهاجمی تیم فوتبال سالزبورگ اتریش قرار دارد.

به گزارش این نشریه قرمزپوشان مرسی‌ساید برای خرید مینامینوی ۲۴ ساله با باشگاه اتریشی بر سر رقم ۷.۲۵ میلیون پوند توافق کرده‌اند و او در ماه ژانویه به آنفیلد خواهد رفت.

گویا یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول با تماشای عملکرد مینامینو در هر دو بازی رفت و برگشت نماینده انگلیس مقابل سالزبورگ از جمله بازی سه‌شنبه دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تحت تأثیر قرار گرفته و به همین دلیل از مسئولان باشگاه خواسته است که این بازیکن را برای او بخرند.

شباهت سبک بازی سالزبورگ با فوتبالی که لیورپول ارائه می‌کند هم مزید بر علت شده است که کلوپ بیشتر برای خرید مینامینو ترغیب شود.

همچنین طبق قوانین جدید مینامینو به خاطر بازی برای سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا، از حضور مجدد در این رقابت‌ها با پیراهن تیمی دیگر محروم نخواهد شد که این هم دلیلی دیگر برای محتمل بودن انتقال او به لیورپول است.

زیدان: لیورپول را هم حذف می‌کنیم

مینامینو در بازی رفت سالزبورگ و لیورپول در ماه اکتبر که در آنفیلد برگزار شد، یک گل زد و شب گذشته هم بارها دروازه‌ این تیم را تهدید کرد. او در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا دو گل زده و سه پاس گل داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.