هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول امروز با برگزاری ۹ بازی به صورت همزمان برگزار می‌شود و ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته هفدهم لیگ دسته اول امروز ۹ بازی به صورت همزمان و از ساعت ۱۴ آغاز می شود تا جدال ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات را شاهد باشیم.

رقابتهای این هفته در حالی برگزار می شود فاصله ها در بالای جدول قدری افزایش یافته و اندک اندک از تعداد تیم های در کورس کاسته می شود. در حالی که تیم شکست ناپذیر گل ریحان با ۳۰ امتیاز از ۱۶ بازی در صدر قرار دارد، شگفتی سازان نود ارومیه با یک بازی کمتر ۲۹ امتیازی و در مکان دوم قرار دارند. مس رفسنجان و فجر سپاسی هم با ۱۵ بازی ۲۷ امتیازی هستند و این چهار تیم قدری فاصله شان را با دیگر مدعیان افزایش داده‌اند.

در یکی از بازیهای حساس امروز، تیم صدر جدولی گل ریحان میزبان تیم سختکوش نیروی زمینی تهران است. تیمی که در هفته های اخیر راه افتاده و به سختی به رقبایش امتیاز می دهد. شاگردان محمد نصرتی در گل ریحان در صورت پیروزی در این دیدار موقعیت صدرنشینی‌شان را در پایان این هفته هم حفظ می کنند.

نود ارومیه تیم دوم جدول که می توان آن را شگفتی ساز مسابقات دانست، امروز میزبان استقلال خوزستان است. آبی های خوزستان که با سهراب بختیاری زاده متحول شده اند، بعد از پیروزی پر گل مقابل خوشه طلایی باید در دیدار سخت دیگری مقابل نود ارومیه به میدان بروند. تیم ارومیه ای مترصد لغزش گل ریحان است تا بتواند جای این تیم را در صدر جدول بگیرد.

در دیدار حساس دیگری بادران و مس رفسنجان که در زمره مدعیان قرار دارند با هم دیدار می کنند که نتیجه این دیدار برای دیگر تیم های بالای جدول حساس و تاثیر گذار است.

ملوان که به تازگی نتایج خوبی گرفته و از انتهای جدول جدا شده، این موقعیت را دارد تا با پیروزی در دیدار خانگی مقابل قشقایی یکی دو رده دیگر در جدول صعود کند.

برنامه دیدارهای امروز مسابقات لیگ یک به شرح زیر است:

* بادران - مس رفسنجان

* فجر سپاسی - سپیدرود

* نود ارومیه - استقلال خوزستان

* گل ریحان - نیروی زمینی

* مس کرمان - شهرداری تبریز

* داماش گیلان - آلومینیوم اراک

* خوشه طلایی - سرخ پوشان

* آرمان گهر - رایکا

* ملوان - قشقایی

همه بازیهای امروز از ساعت ۱۴ آغاز می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.