مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و برتری بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی‌های تشریفاتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و برتری بایرن مونیخ، یوونتوس و رئال مادرید در بازی‌های تشریفاتی به پایان رسید.

در گروه چهارم، اتلتیکو مادرید با برتری ۲ بر صفر خانگی مقابل لوکوموتیو مسکو به‌عنوان آخرین تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. پس از اینکه تریپیر در دقیقه ۳ یک پنالتی اتلتیکو را هدر داد، میزبان به وسیله فیلیکس در دقیقه ۱۷ (از روی نقطه پنالتی) و فیلیپه در دقیقه ۵۴ به گل رسید. در دیگر بازی این گروه، یوونتوس با گل‌های رونالدو در دقیقه ۷۵ و ایگواین در دقیقه ۲+۹۰ مقابل میزبانش، بایرلورکوزن به برتری ۲ بر صفر رسید. در جدول گروه چهارم، یوونتوس ۱۶ و اتلتیکوی ۱۰ امتیازی به‌عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند و لورکوزن شش امتیازی به لیگ اروپا رسید.

براساس این گزارش، در گروه اول، رئال مادرید در دیداری تشریفاتی در خانه بروژ ۳ بر یک پیروز شد. رودریگو در دقیقه ۵۳، وینیسیوس در دقیقه ۶۴ و مودریچ در دقیقه ۱+۹۰ برای رئال و واناکن در دقیقه ۵۵ برای بروژ گل زدند. پاری‌سن‌ژرمن هم در زمین خود ۵ بر صفر گالاتاسرای را برد. ایکاردی در دقیقه ۳۲، سارابیا در دقیقه ۳۵، نیمار در دقیقه ۷۴، امباپه در دقیقه ۶۳ و کاوانی در دقیقه ۸۴ (از روی نقطه پنالتی) برای میزبان گل زدند. در این گروه پیش از این صعود پاری‌سن‌ژرمن ۱۶ و رئال مادرید ۱۱ امتیازی قطعی شده بود. بروژ سه امتیازی هم به لیگ اروپا رسید.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه دوم، بایرن مونیخ در مسابقه‌ای تشریفاتی در خانه، ۳ بر یک تاتنهام مورینیو را برد. کومان قبل از مصدومیت شدیدش در دقیقه ۱۴، مولر در دقیقه ۴۵ و کوتینیو در دقیقه ۶۴ برای بایرن و سسنیون در دقیقه ۲۰ برای تاتنهام گل زدند. در این گروه المپیاکوس در خانه یک بر صفر ستاره سرخ را برد. در گروه دوم صعود بایرن ۱۸ و تاتنهام ۱۰ امتیازی از پیش قطعی شده بود و المپیاکوس چهار امتیازی به لیگ اروپا رسید.

لیگ قهرمانان اروپا|منچسترسیتی سرگروه شد/ آتالانتا به مرحله حذفی راه یافت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.