پائولو فونسکا از روند فعلی تیمش رضایت کاملی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از آخرین بازی تیمش مقابل ولفسبورگر در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا از روند کلی بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال رم در این باره گفت: ۶ ماه خوب و لذت بخش را در رم سپری کردم. تیم حالا نسبت به زمان آغاز کارمان بسیار بهتر شده است. اکنون نمی‌توانم در مورد عملکردم در ایتالیا صحبتی داشته باشم و باید تا پایان فصل صبر کرد. فعلا درحال سپری کردن مقطع مثبت و خوبی هستیم. در کل شروع مثبت و رضایت بخشی داشتیم.۴-۵ تغییر در ترکیب خواهیم داشت. بازی سختی پیش رو داریم اما من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. استراحت دادن به برخی از بازیکنان به معنی اهمیت پایین این بازی نیست. می‌توانم تایید کنم ژکو و اوندر بازی می‌کنند اما پائو لوپس و کولاروف استراحت خواهند کرد. کالینیچ به خوبی تمرین می‌کند و آماده است اما برای این بازی، ژکو از ابتدا در زمین خواهد بود. تا بازی جام حذفی ایتالیا زمان زیادی باقی مانده است. فعلا همه تمرکز ما روی دیدار با وولفسبرگر خواهد بود. به موقع در مورد بازی با پارما صحبت می‌کنیم.در ژانویه نیازی به خرید هافبک جدید نداریم. برایان کریستانته به تمرینات برگشته و پس از کریسمس در دسترس خواهد بود. با وجود او، دیاوارا و پلگرینی، خط هافبک رم تکمیل به نظر می‌رسد. مخیتاریان و زانیولو هم می‌توانند در مواقع ضروری در خط هافبک بازی کنند.

او در ادامه افزود: پاستوره روند ریکاوری خود را دنبال می‌کند اما باید چند هفته برای بازگشت او به میادین منتظر ماند. جاستین کلایورت در آستانه بازگشت به میادین است و فکر می‌کنم برای دیدار با اسپال در دسترس باشد. اسمالینگ تلاش می‌کند تا پیش از کریسمس به ترکیب رم برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.