کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس باید ترکیب اصلی خودش را بشناسد و تغییرات متوالی در ترکیبش ایجاد نکند.

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: پیروزی در این دیدار باعث شد تا اعتماد به نفس تیم بیشتر از همیشه شود. پرسپولیس با چنین بردهایی می تواند روحیه خودش را تقویت کرده و اجازه ندهد به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به راحتی از کنار اسمش گذشت.

مربی پیشین پرسپولیس درباره تغییر تاکتیک این تیم افزود: تغییر مستمر و متوالی در ترکیب می تواند تمرکز بازیکن را بگیرد. پرسپولیس توانسته بود سه گل در بازی سخت مقابل ذوب آهن در اصفهان بزند. به همین خاطر فکر می کنم نیازی به ایجاد تغییرات تاکتیکی و جابجایی نفرات نبود. البته باید دید وضعیت جسمانی بازیکنان و تمرین کردن آنها به چه شکل بوده است و سپس اظهار نظر قطعی کرد.

پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی از لحاظ بازیکن دارد. این تیم می تواند فاصله اندک خود با صدر جدول را خیلی راحت جبران کند. مهم این است که انگیزه و روحیه خودشان را در بهترین شرایط نگه دارند.

بزیک درباره فشردگی بازی های پرسپولیس در یک ماه آینده اظهار داشت: تمام بازیکنان باید خودشان را در سطح ایده آل حفظ کنند. پرسپولیس تقریبا در هر پست، دو بازیکن خیلی خوبی دارد که می تواند در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند. این تیم کمبود مهره ندارد و فکر نمی کنم مشکلی در نتیجه گیری بابت کمبود توان بازیکنان به وجود بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.