مهدی ترابی، مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیم ملی فوتبال کشورمان با مربی ایرانی نیز نتیجه خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس در شرایطی گل‌گهر را شکست داد که مهدی ترابی باز هم در ترکیب این تیم درخشید و یکی از گل‌های دیدنی این فصل را به ثمر رساند. وی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان و ... به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

* تسنیم: در مقطعی از فصل چند نتیجه بد گرفتید و این باعث ناامیدی هواداران شده بود. به نظر می‌رسد رفته رفته به روزهای اوج نزدیک می‌شوید.

اگر یادتان باشد من همان موقع گفتم که ما تیم خوبی داریم و فقط نیاز به زمان داریم. به خوبی می‌دانیم که هواداران نسبت به نتیجه‌گیری حساس هستند و همیشه تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین خارج شویم. یکی از مشکلات ما این است که تمام تیم‌‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی فوتبال بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند. با این حال امیدواریم که در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم و به جایگاه اصلی‌مان برگردیم.

* تسنیم: فکر می‌کنی پرسپولیس امسال چهارمین قهرمانی پیاپی را به دست می‌آورد؟

پیش‌بینی خیلی سخت است، اما تمام مجموعه پرسپولیس در تلاش هستند تا برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شویم. پرسپولیس با این بازیکنان و این کادر فنی لیاقت قهرمان شدن را دارد.

* تسنیم: کار کردن با کالدرون چطور است؟

کالدرون در هفته‌های ابتدایی مورد نقد قرار گرفته بود، اما هر مربی خارجی که به ایران بیاید طبیعتاً نیاز به زمان دارد تا با شرایط فوتبال ما هماهنگ شود. کالدرون مربی خوبی است و می‌توانیم با هدایت این مربی در فصل جاری پوکر کنیم.

* تسنیم: به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر هیچ وقت این‌قدر آماده نبودی، درست است؟

دو فصل پیش که با هدایت آقای دایی در سایپا سهمیه آسیا را به دست آوردیم، شرایط خوبی داشتم. خدا را شکر الان هم شرایط خوبی دارم، ولی می‌توانم خیلی بهتر از این باشم و بیشتر به پرسپولیس کمک کنم.

* تسنیم: به نظر می‌رسد علاقه خاصی هم به شوت زدن داری ...

بله، من شوت زدن را دوست دارم. در همین بازی گل‌گهر فوتبال بسته‌ای را به نمایش گذاشت و ما هم دنبال شوت زدن و استفاده از ضربات ایستگاهی بودیم. وقتی گل اول را زدیم آنها بازتر بازی کردند و این باعث شد گل دوم را هم بزنیم.

* تسنیم: چرا بعد از گل عدد سه را نشان دادی؟

من در هفته‌های ابتدایی هم همین خوشحالی را انجام دادم. نشان دادن عدد سه به خاطر سه قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر است.

* تسنیم: آیا به آقای گلی فکر می‌کنی؟

من به این موضوع فکر نمی‌کنم و خیلی زود است در مورد این مسائل صحبت کنیم. وقتی پرسپولیس موفق باشد موفقیت من هم به چشم می‌آید.

* تسنیم: نظرت در مورد قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

سخت‌ترین قرعه به پرسپولیس خورد و ما کار آسانی نداریم. با این حال می‌خواهیم از اعتبار پرسپولیس دفاع کنیم و هدف‌مان موفقیت در هر سه جام است.

* تسنیم: در مورد قطع همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس چه صحبتی داری؟

این درست نیست که الان بخواهم در مورد ویلموتس صحبت کنم. امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی بتواند به تیم ما کمک کند تا بتوانیم دوباره درخشش داشته باشیم.

* تسنیم: می‌گویند که شاید سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد. فکر می‌کنی بتوانیم با مربی ایرانی موفق باشیم؟

در ایران مربیان خوبی داریم و تیم ملی می‌تواند با مربی ایرانی هم نتیجه بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۶ )