پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است باشگاه‌ها با حمایت از تیم فوتبال امید نقش مؤثری را در موفقیت این تیم خواهند داشت.

فریدون معینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره شرایط تیم فوتبال امید کشورمان گفت: با توجه به فرصتی باقیمانده جهت انجام تمرینات و بازی‌های دوستانه این تیم، همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم فوتبال امید ایران با بهترین شرایط ممکن به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و دور انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اعزام شود.

وی درباره حضور بازیکنان باشگاه‌ها در تیم فوتبال امید گفت: مسابقات مرحله نهایی زیر ۲۳ سال درست زمانی برگزار می‌شود که نیم‌فصل مسابقات لیگ است، اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است حضور بازیکنان امید در کنار یکدیگر و هماهنگ شدن آنها با هم است. بازیکنان در اردوهای تدارکاتی با هماهنگ شدن و انجام مسابقات دوستانه می‌توانند در بهترین شرایط قرار بگیرند و در مسابقات عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذارند.

معینی ادامه داد: اینکه برخی از باشگاه‌ها بازیکنان خود را به تیم امید نمی‌دهند مشکل امروز نبوده و همیشه از این موضوع صدمه خورده‌ایم. باشگاه‌ها باید بازیکنان اصلی و باتجربه را در اختیار داشته باشند و بازیکنان امید و جوانان خود را نیز حمایت کنند. باید با همکاری خوب باشگاه‌ها این موضوع را حل کنیم. فدراسیون نمی‌تواند لیگ را تعطیل کند. همان‌طور که گفتم برای آمادگی تیم واقعاً لازم است که بازیکنان تیم امید در کنار هم باشند تا همبستگی و هماهنگی لازم به وجود بیاید و در مسابقات عملکرد مناسبی را از خود به جا بگذارند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: وجود روزهای فیفا به این موضوع کمک می‌کند، اما محدود است. اکنون بحث ملی در میان است و باشگاه‌ها باید کمک کنند. این موضوع قانون و اجبار برای باشگاه‌ها نیست، اما حس خوب برای موفقیت تیم‌های ملی است که برای تمام زمینه‌ها پیشقدم شوند و استراتژی کلی مسابقات را برای یک فصل طوری در نظر بگیرند تا تیم ملی را یاری دهند.

استیلی: نگرانی اصلی ما عدم همکاری باشگاه‌هاست/ تیم امید ۱۸ ماه پیش با حمایت رئیس فدراسیون شکل گرفتچالش جدی استیلی برای آماده‌سازی شاگردانش/ امیدها در برنامه‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جایی دارند؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.