هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زود است که درباره کسب عنوان آقای گلی حرف بزنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, مهدی ترابی بعد از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر گفت: خداراشکر توانستیم با یک پیروزی دیگر روند خوب‌مان را ادامه دهیم و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

وی در واکنش به این سؤال که او بهتر شوت می‌زند یا احمد نوراللهی, عنوان کرد: احمد بهتر شوت می‌زند و من فقط بغل پا می‌زنم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: تیم های مجید جلالی همیشه با نظم بازی می‌کنند و همین کار ما را سخت می‌کند. گل‌گهر خوب بازی کرد و در دفاع قدرتمند بود. خداراشکر توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم. امیدوارم در بازی با سایپا نیز به پیروزی دست پیدا کنیم.

ترابی درباره اینکه برای آقای گلی لیگ برتر با قائدی و مغانلو رقابت دارد, گفت: هنوز زود است که درباره آقای گلی حرف بزنیم. وقتی پرسپولیس موفق باشد من بیشتر خوشحال می‌شوم.

وی درباره درگیری‌هایی که بهنام برزای با بازیکنان پرسپولیس داشت, عنوان کرد: در این باره خیلی اطلاع ندارم و در دقایق پایانی بازی تعویض شده‌ بودم. بخشی از این مسائل طبیعی است چون برزای در استقلال بوده ولی در کل در این باره نظری ندارم.

هافبک پرسپولیس درباره گروه‌ این تیم در لیگ قهرمانان پرسپولیس عنوان کرد: در گروه سختی قرار داریم ولی ما پرسپولیس هستیم و به فینال آسیا رفته‌ایم. مطمئنا‌ً تلاش می‌کنیم تا این افتخار را یک بار دیگر تکرار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.