سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دشواری پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان، گفت: علیرضا بیرانوند ماشین نیست و ممکن است مثل هر بازیکن دیگری افت و خیز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم و از طرفداران تشکر ویژه دارم که در بازی وسط هفته به ورزشگاه آمدند.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازی هم طبق انتظارمان سخت بود. آمار خوبی داشتیم. مالکیت توپ برای ما بود اما آنها خوب بازی می کردند. بردن گل گهر برای سایر تیم ها هم سخت بود. خوشحالم سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

وی درباره تاکتیک این تیم که باعث می شود موقعیت های زیادی را حریفانش از کناره ها بدهد تاکید کرد: تیم های دیگر سانتر کننده و سرزن های خوبی دارند. در چنین شرایطی گاهی برنده و گاهی هم بازنده بودیم. آمار گل هایی که از این بابت دریافت کردیم خیلی بالا نیست اما حق با شماست و باید بهتر باشیم.

کالدرون درباره عملکرد علیرضا بیرانوند که به نظر می رسد گل های بدی می خورد یادآور شد: تمرینات او عالی است. علیرضا یک ماشین نیست بلکه بشر است. ممکن است او هم مثل هر بازیکن دیگری افت داشته باشد. باید همه به او کمک کنیم تا به دوران اوجش بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.