گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با دفاع از عملکرد سنگربان ملی‌پوش تیمش گفت: برای هر بازیکنی ممکن است پیش بیاید که اُفت کند، به خصوص برای بازیکنانی که همیشه در سطحی بالا بازی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گابریل کالدرون پس از پپروزی ۲ بر یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: اول از همه به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از تمام هواداران‌مان تشکر ویژه‌ای دارم. با اینکه بازی وسط هفته برگزار شد، اما دیدیم که امروز خیلی‌ها برای حمایت تیم و تشویق به ورزشگاه آمده بودند.

وی افزود: همان‌طور که انتظار داشتیم، می‌دانستیم اگر گل نزنیم بازی گره می‌خورد. تمام آمارها خوب بود و مالکیت توپ را داشتیم، اما مقابل تیمی بودیم که خوب بازی می‌کرد. تیم‌های بزرگ دیگر هم مقابل گل‌گهر به مشکل خورده بودند و پیروزی مقابل این تیم سخت بود. به آنها تبریک می‌گویم و ما خوشحالیم، چون باید سه امتیاز این بازی را به دست می‌آوردیم و به دست آوردیم.

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس به سپاهان و یک قدمی استقلال رسید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه تیمش در فوتبال هجومی خوب و روان بازی می‌کند، اما به نظر می‌رسد در ارسال از کناره‌ها، کرنر و ضربات ایستگاهی موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌دهد و بیشتر گل‌های دریافتی این فصل هم از روی این موقعیت‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: تیم‌های حریف را می‌بینیم که بازیکنان خوبی در ارسال و زدن ضربات سر دارند و در این شرایط یک ضلع دو طرفه است که گاهی برنده می‌شوید و گاهی بازنده. آمار گل‌هایی که دریافت کردیم خیلی بالا نیست، اما حق با شماست و باید در این مسئله بهتر عمل کنیم.

کالدرون درباره اُفت علیرضا بیرانوند که در چند وقت اخیر گل‌های بدی خورده است و اینکه دلیل این اُفت چیست، گفت: علیرضا تمرین‌های خوبی داشته و تمرینات خوبی انجام می‌دهد. با این حال او ماشین نیست و انسان است و هر بازیکنی امکان دارد اُفت داشته باشد. برای هر بازیکنی ممکن است پیش بیاید که اُفت کند، به خصوص برای بازیکنانی که همیشه در سطحی بالا بازی کرده‌اند. باید به او کمک کنیم تا به دوران اوج خود بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.