دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از توقف تیمش در دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از بوشهر، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: من و بازیکنانم از کسب نتیجه تساوی خوشحال نیستیم. فکر می‌کنم ما تیم بهتر بودیم. بازیکنانم در برخی از دقایق بازی خیلی راحت توانستند کارهای هجومی تیم را پیش ببرند.

وی در ادامه افزود: گاهی اوقات این موضوع باعث می‌شد تیم خیلی ریلکس شود و اتفاقی بیفتد که شاهد آن بودیم. به حریف تبریک می‌گویم. آنها پنج بازی متوالی است که مساوی می‌کنند و برای بقا می‌جنگند، اما ما چون دو امتیاز از دست دادیم، خوشحال نیستیم. چهار روز دیگر بازی داریم و باید تمرکز خود را روی این مسابقه بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه داوری در این مسابقه به سود نفتی‌ها بوده است، تصریح کرد: نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم. ما ۲۳ امتیاز داریم و شما شش امتیاز. شما اعتراض‌تان را به فدراسیون بفرستید. تیم من بهتر از این تیم (شاهین) بود. لطفاً احترام بگذارید.

سراج: حضور مربیان کروات باعث جذابیت بازی شاهین - صنعت نفت می‌شوداسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد روند نزولی تیم‌هایش در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: چگونه این را می‌گویید؟ زمانی که ملوان بودم، در نیم‌فصل اول بازی‌های زیادی را شکست خوردیم، اما در نیم‌فصل دوم پیروزی‌های زیادی کسب کردیم. در فولاد هم در اوایل کار خیلی کم می‌بردیم، اما در نیم‌فصل دوم بهتر شدیم. بررسی این موضوع الان برای شما خیلی راحت است، چون اینترنت در دسترس همه وجود دارد. دفعه بعد بهتر چک کنید.

وی درباره عملکرد بسیار خوب عیسی آل‌کثیر در هفته‌های اخیر و گلزنی‌های او تصریح کرد: این برای عیسی و تیم خیلی خوب است. من برای او خوشحالم که خیلی خوب کار می‌کند. زمانی که خوب کار کنید، خدا هم شما را کمک می‌کند. با این حال نیاز دارم که بازیکنان بیشتری گل بزنند و سایر بازیکنان به گلزنی تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اینکه تیمش تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، بیان کرد: ما سه امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. فراموش نکنید یک بازی هم کمتر داریم.

پس از اینکه یک خبرنگار گفت قضاوت داور مسابقه به سود صنعت نفت بود، اسکوچیچ اظهار داشت: یعنی این سه امتیاز به خاطر داور بود؟ شما می‌گویید داور به ما کمک کرد. می‌دانید چرا؟ چون باشگاه بزرگی هستیم.

سرمربی کروات صنعت نفت سپس دستش را مُشت کرد و با خبرنگاران، درگیری لفظی کوتاهی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.