مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ اتهاماتی که برخی هواداران استقلال به این باشگاه می زنند را داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن انصاریفرد در مورد گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه ما گروه آسانی نیست و گروه سختی است اما ما هم باتجربه هستیم و با اضافه شدن مهاجمان جدید سعی می‌کنیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

وی در مورد میزبانی از تیم های عربستانی در کشور ثالث گفت: وظیفه فدراسیون فوتبال است که پیگیر میزبانی تیم های ایرانی هستند. ما از این موضوع بیشتر ضرر می کنیم. بعد از چند سال هنوز از حضور تماشاگران و حمایت آنها محروم هستیم.

انصاریفرد در مورد اتهاماتی که استقلالی ها به این باشگاه دارند گفت: در استقلال یک مربی آمده که صدرنشین شده و بعد تیم را رها کرده و رفته است. طبیعی است که هواداران استقلال رفته است. رفتن ایشان چه ربطی به باشگاه پرسپولیس دارد؟ کالدرون هم این مشکل را دارد اما ما چه زمانی در مورد استقلال صحبت کرده ایم. اگر هم مشکلی بوده ما خودمان حل کرده ایم و گردن کسی نینداخته ایم. پرسپولیس چه گناهی کرده است که همه تقصیرها را می اندازند گردن تیم ما.

وی ادامه داد: الان که استراماچونی رفته است از وزیر ورزش تا معاون وزیر خارجه و سایر مسئولان دنبال این افتاده اند که استراماچونی برگردد اما آیا زمانی که برانکو رفت کسی این کار را کرد؟ چرا می خواهند همه کاسه و کوزه ها را سر پرسپولیس بشکنند؟

انصاریفرد ادامه داد: هواداران و مسئولان استقلال باید بدانند تا زمانی که در مورد پرسپولیس این قضاوت ها را می کنند وضع استقلال همین است.

پرسپولیس دو دوره از پنجره نقل و انتقالات محروم بوده است اما با تعدادی بازیکنان جوان و گمنام رفت فینال آسیا. آیا شیخ سلمان پرسپولیسی بوده است؟ اگر استقلال رفته ترکیه و اردو زده و در سوپرجام شرکت نکرده است، آیا رئیس دادگاه بین المللی ورزش پرسپولیسی بوده است؟

محمدحسن انصاریفرد خاطرنشان کرد: الان با این دعواهایی که در استقلال وجود دارد دیگران دارند سود می برند. ما از طرف مدیریت باشگاه و بازیکنان هیچ وقت در مورد استقلال صحبت نمی کنیم. هیچ وقت مشکلات خودمان را گردن استقلال نمی اندازیم. اما استقلالی ها هر وقت به مشکل می خورند تقصیرها را می اندازند گردن پرسپولیس و می گویند وزیر ورزش پرسپولیسی است.

از هواداران استقلال می خواهم که اتفاقات را درست تحلیل کنند. ما روزهای سخت خیلی زیادی داشتیم. ما ۹ سال موفقیتی نداشتیم اما هواداران ما صبور بودند و پشت تیمشان ایستادند تا تیم قهرمان شد و چند جام آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.