محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برخی از هواداران نساجی در شبکه‌های مجازی به من فحاشی کردند که دلیل این موضوع را نمی‌دانم.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر نساجی قائمشهر گفت: ما نیاز مبرمی به این برد داشتیم تا شرایط‌مان را بهتر کنیم، در بازی با پرسپولیس هم غافلگیر شدیم، ولی خدا را شکر که در این بازی جبران کردیم. نساجی هم تیم خوبی است و در این بازی چند موقعیت خوب داشت و یک پنالتی را هم با واکنش خوب دروازه‌بان ما از دست داد. در ادامه ما موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم گل‌گهر را هم شکست بدهیم و در نیم‌فصل دوم نتایج دلخواه‌مان را بگیریم.

وی که یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، درباره خوشحالی بعد از گلش و اینکه کلاه منصوریان را برداشت، تصریح کرد: به‌هرحال وقتی یک تیم نتایج خوبی نمی‌گیرد، اول از همه سرمربی سیبل می‌شود. من دوست داشتم به سمت علی آقا بروم و آن حرکت را هم انجام دادم. منصوریان مربی خوبی است و امیدوارم در ادامه بازی‌ها هم نتایج خوبی با این مربی بگیریم.

خلعتبری با ابراز گلایه از برخی هواداران نساجی خاطرنشان کرد: بعد از بازی تعدادی از هواداران نساجی در شبکه‌های مجازی به من فحاشی کردند و دلیلش را نمی‌دانم. نمی‌دانم به آنها چه چیزی در مورد من گفته شده است. ظاهراً گفته‌اند که من به هواداران نساجی بی‌احترامی کردم، ولی این موضوع اصلاً صحت ندارد. من مازندرانی هستم و همیشه به همشهری‌هایم احترام می‌گذارم. نمی‌دانم چه کاری انجام دادم که علیه من فحاشی کردند.

مهاجم پیشین تیم ملی درباره قطع همکاری فدراسیون فوتبال با ویلموتس و اینکه برخی معتقدند مربی جدید باید ایرانی باشد، گفت: در این زمینه فدراسیون تصمیم‌گیرنده است. مربی ایرانی هم می‌تواند در تیم ملی موفق باشد. امیدوارم هر فردی که جانشین ویلموتس می‌شود، عملکرد خوبی داشته باشد.

منصوریان: ذوب‌آهن مقابل نساجی خیلی خوب بود/خلعتبری جوکر طلایی‌ تیم است

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.