آیین افتتاحیه نخستین دوره لیگ فوتبال کودکان آینده‌ساز شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مراسم افتتاحیه نخستین دوره لیگ فوتبال کودکان آینده‌ساز مناطق ۲۲گانه شهرداری با رویارویی تیم‌های "کودکان آینده ساز منطقه ۱۲" و "بلندهمتان کوتاه قامت" آغاز خواهد شد.

محمد مومنی، مسئول استعدادیابی فوتبال محلات و اقشار سازمان در این خصوص اظهار داشت: مسابقات لیگ فوتبال کودکان آینده‌ساز با همکاری مشترک سازمان ورزش، منطقه ۱۲ شهرداری و پویش صعود، در رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال انجام می پذیرد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آیین افتتاحیه با دعوت از شهرداران و معاونین اجتماعی مناطق ۲۲گانه در مجموعه شهید هرندی برگزار می‌شود.

کارشناس داوری فوتبال، معاون سازمان ورزش شهرداری تهران شداین ملی پوش سابق کشورمان، هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی استعدادهای فوتبال و امکان راهیابی آنها به تیم‌های باشگاهی کشوری برشمرد و افزود: در این راستا، سازمان ورزش از آکادمی فوتبال باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، پیکان، سایپا، راه آهن، بانک ملی و ... برای حضور در این رقابت‌ها و شناسایی استعدادها دعوت به عمل آورده است.

افتتاحیه مسابقات یادشده روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی منطقه ۱۲ برگزار و رقابت‌ها از روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه به صورت رسمی آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.