مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با حرکاتی غیرحرفه‌ای در روند رو به رشد باشگاه مانع ایجاد کنند.

سعید آذری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پارس جنوبی جم و صعود به رتبه چهارم جدول رده‌بندی, اظهار داشت: خداراشکر با یک بازی خوب و با برنامه توانستیم به ۳ امتیاز مهم دست پیدا کنیم و جایگاه‌مان را در جدول ارتقا دهیم. این پیروزی با تلاش کادر فنی, بازیکنان و حمایت‌های شرکت فولاد رقم خورد و با این روند روز‌های بهتری در انتظار فولاد خواهد بود.

وی درباره اینکه فولاد تاکنون توانسته بالاتر از سطح انتظار امتیاز کسب کند, تصریح کرد: فولاد در این شرایط نباید خیلی به فکر رتبه و این مسائل باشد و تنها چیزی که الان باید به دنبالش باشیم این است که تیم با نهایت تلاش روز به روز بهتر شود. فولاد خوزستان یک باشگاه بزرگ است و شرایط ویژه‌ای با دو قهرمانی لیگ برتر در گذشته داشته است. الان نیز همه تلاش ما این است که این توانایی دوباره در فولاد به وجود بیاید و باید فقط به پیشرفت فکر کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد, در رابطه با اینکه عده‌ای در خوزستان نمی‌خواستند این باشگاه به جایگاه واقعی‌اش برسد, یادآور شد: با این مسائل قدرتمندانه برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با حرکاتی غیرحرفه‌ای در روند رو به رشد باشگاه مانع ایجاد کنند. باشگاه, اعضای هیئت مدیره و مدیران کارخانه از جمله مهندس علی محمدی و هواداران یکدل هستند و جلوی آسیب رساندن برخی‌ها را خواهند گرفت. همه اعضا و ارکان باشگاه و تیم بر اساس شرح وظایف عمل می‌کنند و نباید از بیرون دخالتی صورت بگیرد تا دوباره روز‌های شکوفایی فولاد تکرار شود.

آذری با اشاره به عدم انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران, گفتت: در فدراسیون فوتبال همکاران خوب من حضور دارند اما نباید برای تیم ملی زمان را بیشتر از این از دست بدهیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال برای تیم ملی مدیریت زمان و هرچه زودتر تکلیف نیمکت این تیم را مشخص کند تا فرصت استثنایی حضور در جام جهانی از دست نرود. حضور در جام جهانی علاوه بر درآمد ۱۲ میلیون دلاری, باعث غرور ملی و رشد فوتبال خواهد شد و اگر این اتفاق رخ ندهد, مشکلات زیادی در پی خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.