خبرنگار و کارشناس معروف فوتبال ایتالیا از قطعی بودن برکنار شدن سرمربی تیم ناپولی و ورود سرمربی سابق میلان به جای او خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار و کارشناس شبکه اسکای‌اسپورت ایتالیا اعلام کرد که باشگاه ناپولی از هم اکنون جانشین کارلو آنچلوتی را انتخاب کرده و گزینه‌اش هم کسی نیست جز جنارو گتوسو. طبق ادعای دی‌مارتزیو، ناپولی با گتوسو قراردادی ۱۸ ماه بسته که تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

او همچنین مدعی شده است که آنچلوتی در صورت قطعی شدن صعود ناپولی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با کسب یک امتیاز از بازی امشب (سه‌شنبه) مقابل خنک حاصل خواهد شد، این مربی ایتالیایی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

پیش از این تصور می‌شد که بقای کارلتو روی نیمکت ناپولی در صورت رساندن تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تضمین شده خواهد بود اما دی‌مارتزیو گزارش کرده که گتوسو قراردادی ۱۸ ماهه با آبی‌پوشان سن‌پائولو بسته است، تیمی که در شروع فصل جاری سری A وضعیت بحرانی داشته و اکنون در رده هفتم جدول قرار گرفته و ۱۷ امتیاز از صدر جدول فاصله دارد. ناپولی نزدیک به دو ماه است که هیچیک از بازی‌هایش در سری A را نبرده است.

استعفای آنچلوتی از لحاظ مالی به نفع ناپولی خواهد بود چون با توجه به باقی ماندن یک و سال نیم از قرارداد او، این باشگاه از پرداخت حقوق ۶ میلیون یورو در سال این مرد ۶۰ ساله معاف خواهد شد و با هزینه‌ای کمتر گتوسو را استخدام می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.