وزارت ورزش با استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال موافقت کرد و تاکید کرد اعضای هیات مدیره تلاش خود را برای بازگرداندن سرمربی ایتالیایی این تیم انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه آندره استراماچونی به دلیل دریافت نکردن مطالباتش ایران را ترک کرد و تیم استقلال بدون سرمربی دیدار برابر پیکان را برگزار کرد، فشار زیادی از سوی هواداران به مدیریت باشگاه و وزیر ورزش وارد شد.

تعدادی از هواداران استقلال صبح روز دوشنبه با حضور مقابل ساختمان باشگاه استقلال خواستار استعفای امیرحسین فتحی از مدیریت این باشگاه شدند. در همین راستا عنوان شد که امیرحسین فتحی استعفایش را به صورت شفاهی اعلام کرده است. اما این موضوع از سوی خود فتحی تعیین تکلیف نشد.

صبح امروز سه شنبه اما وزارت ورزش اعلام کرد با استعفای وی موافقت شده است.

مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش در این مورد گفت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان با استعفای فتحی موافقت کرده و آن را برای هیئت مدیره باشگاه جهت تعیین جانشین وی ارجاع نموده است.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت : آقای وزیر همچنین از هیئت مدیره خواست تا هر چه سریعتر با پیگیری و استمرار اقدامات صورت گرفته برای بازگشت سرمربی ایتالیایی استقلال، تلاش های همه جانبه خود را ادامه دهند و موجبات رضایت هواداران را بیشتر فراهم کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )