سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: ما به لحاظ بازیکن محدودیت داریم و ذوب‌آهن تیم حرفه‌ای است و خوب بسته شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم اما در یک ربع اول سر به هوا بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم و برای من جای تعجب است.

وی گفت: رضا حقیقی با این همه تجربه نباید آن اشتباه را مقابل محمدرضا خلعتبری که بازیکنی فرصت‌طلب است انجام می‌داد و ما روی یک اشتباه گل خوردیم و می‌توانستیم به بازی گردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل دوم را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: ما به لحاظ بازیکن محدودیت داریم و ذوب‌آهن تیم حرفه‌ای است و خوب بسته شده است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: تفاوت ۲ تیم در ۲۰ دقیقه آخر و در تعویض‌ها بود. امروز علیاری و شجاعی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و ذوب‌آهن در تعویض‌های خود محدودیت نداشت. تعویض‌های ما بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای بودند که این بازی برای آنها سنگین بود. با این وجود موقعیت‌های خوبی داشتیم که باید از آنها بهتر استفاده می‌کردیم.

وی با عذرخواهی از هواداران نساجی ادامه داد: مسئولیت این شکست بر عهده ما است. روزهایی بوده که در خانه باختیم اما تماشاگران ما را تشویق کرده‌اند و این شکست برای خود ما هم سخت بود. امیدوارم این بازی تجربه‌ای شود تا محکم‌تر پیش برویم و جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشیم.

مهاجری در پاسخ به سئوالی درباره اینکه با از دست رفتن پنالتی ضریب اشتباهات بازیکنان نساجی افزایش یافت و فکر نمی‌کند تیمش نیاز به روانشناس داشته باشد بیان کرد: قطعاً نیاز داریم، چون تحت فشار هستیم که نمی‌توانیم گل بزنیم. استنباط من این بود که وقتی به استقلال و سپاهان گل می‌زنیم، شرایط خوب خود در گلزنی را پیدا کرده‌ایم که متأسفانه امروز باز هم فرصت‌سوزی کردیم. امروز اسیر اتفاقات شدیم و امیدوارم قدر این تماشاگران و این تیم را بدانیم و هم من مربی و هم بازیکنان حق اشتباهات فردی نداریم و باید اشتباهات خود را به حداقل برسانیم.

وی درباره اینکه آیا تیمش در باد بازی خوب برابر سپاهان نخوابیده بود، تصریح کرد: نه؛ مگر سپاهان را برده بودیم که در باد آن بازی باشیم؟ سپاهان در بازی برابر ما و شهرخودرو تغییرات بسیاری داشت و امروز هم ذوب‌آهن دستش باز بود اما متأسفانه ما از نظر نفرات دستمان بسته است و بازی در چمن مصنوعی انرژی ما را می‌گیرد. امیدوارم در نیم‌فصل نقاط ضعف خود را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه ذوب‌آهن امروز تمرکز داشت و ما نداشتیم، درباره عصبانیت تماشاگران نساجی و اینکه آیا بازیکنان نساجی به اندازه خودش دلسوز این تیم هستند یا خیر اضافه کرد: در جلسات فنی بازیکنان را آگاه کرده‌ایم که در چه فضایی بازی می‌کنند. امروز اسیر اشتباهات خود شدیم و باید قوی‌تر جلو برویم و بازیکن هم باید بداند وقتی درباره تیمی که تماشاگر دارد مسئولیت قبول می‌کند باید برخی فشارها را هم تحمل کند. کسی که نتواند این فشار را تحم نکند به نظر من بهتر است فوتبال بازی نکند.

وی افزود: هنوز در قبال نساجی وظیفه داریم و با اینکه بازی سختی مقابل شهرخودرو در پیش داریم باید با این بضاعت خود بایستیم و بجنگیم.

مهاجری درباره داوری این دیدار گفت: حسن اکرمی در حد خود خوب سوت زد. اگر داور اشتباه می‌کند، دروازه‌بان و من مربی، مهاجم و مدافع هم اشتباه می‌کنند. شما دیدید که در لیگ انگلستان هم سیستم VAR به داوران کمک می‌کند. هفته گذشته گل دوم سپاهان به ما آفساید بود اما به تیم داوری احترام می‌گذاریم و به آنها خسته نباشید می‌گوییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.