محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان از اینکه حمیدرضا گرشاسبی به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود، استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, محمود شیعی بعد از تساوی تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال, اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. ما یک پنالتی را از دست دادیم و در نهایت فکرمی‌کنم نتیجه مساوی برای ما بد نبود.

وی درباره اینکه استقلال در این بازی استراماچونی را روی نیمکت نداشت, گفت: استقلالی‌ها در این بازی کار خودشان را کردند و بازیکنان ما نیز خودشان بودند، اما بچه‌های ما می‌توانستند برنده از زمین خارج شوند. از شرایط استقلال خبر ندارم، اما از آنها بازی بدی ندیدم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال کشورمان نیز تصریح کرد: آقای تاج درباره او کامل توضیح داده است.

شیعی درباره اینکه آیا گزینه ایرانی نیز ممکن است روی نیمکت تیم ملی بنشیند, ابراز داشت: احتمال انتخاب گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی کمتر از گزینه خارجی است.

وی همچنین راجع به اینکه آیا حضور برانکو در تیم ملی قطعی شده است, گفت: در این باره نمی‌توانم چیزی بگویم و باید از سخنگوی فدراسیون سؤال کنید.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه اضافه کرد: با صلاحدید مدیرعامل شرکت ایران خودرو سه عضو از هیئت مدیره جدا و آقایان رحیمی, گرشاسبی و کیانی اضافه شدند.

شیعی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان شود, عنوان کرد: خدا کند این اتفاق رخ دهد.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست از هفته چهاردهم؛ استقلال به صدر رفت؛ فولاد جای پرسپولیس را گرفتلیگ برتر فوتبال| پایان روز پرتلاطم استقلال با تداوم صدرنشینی/ بازگشت به «استراتایم» در غیاب «ماچونی»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.