سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: علاوه بر مشکلاتی که داریم با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم و موقعیت‌هایی را از دست می‌دهیم که باید گل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز, فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم مستحق شکست نبودیم. ما فقط یک اشتباه داشتیم و فولاد موقعیت خاصی نداشت. ما هم در موقعیت و هم مالکیت از فولاد بهتر بودیم. متأسفانه علاوه بر مشکلاتی که داریم با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم و موقعیت‌هایی را از دست می‌دهیم که باید گل شوند و در موقعیت‌هایی گل می‌خوریم که اصلاً موقعیت نیستند. باید مشکلات باشگاه حل و حساب مسدود شده باز شود تا وضعیت تیم بهتر شود, چون مشکل فنی نداریم و در همین بازی هم در زمین فولاد خوب بازی کردیم و پا پس نگذاشتیم. در این بازی تیم برتر میدان بودیم، اما هنوز مشکلاتی داریم و باید در برخی پست‌ها تیم را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه «برای پارس جنوبی از لحاظ فنی جای نگرانی وجود ندارد»، افزود: ما در این بازی در ورزشگاه فولاد مستحق باخت نبودیم و در بازی‌های قبل هم که شکست خوردیم, بازی‌های‌مان مقابل پرسپولیس, استقلال و شهرخودرو بوده است. فکر می‌کنم اگر یکی‌, دو مشکل ما حل شود قطعاً جایگاه پارس در جدول بهتر می‌شود. مشکل اساسی تیم ما در خط حمله است و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید، استفاده نمی‌کنیم. شما یک موقعیت صد درصد بگویید که فولاد در این بازی داشت. هر چند که من فیلم را ندیدم، اما بچه‌ها گفتند داور خطایی که گرفت داخل محوطه بوده است، ولی بازهم درباره داوری حرفی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اینکه بیشتر روی نیمکت می‌نشیند و در کنار زمین کمتر حاضر می‌شود, عنوان کرد: پیر شده‌ام و دیگر جنب‌و‌جوش قبل را ندارم (باخنده) اما در کنار خط اسدی حضور دارد. او به دلیل اینکه بازیکن من بوده با افکارم کاملاً‌ آشنایی دارد. علاوه بر این مشکلی در بازی نیست که بخواهم بیایم لب خط. بچه‌ها خیلی خوب هستند و مشکلی وجود ندارد. ما در ۹۰ درصد بازی‌هایی که شکست خوردیم، مستحق شکست نبودیم. در هفته‌های پیش ۹ بار توپ را به تیر زدیم و پنالتی هم خراب می‌کنیم. فکر می‌کنم بچه‌ها از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارند و باید از این وضعیت خارج شوند. در نیم‌فصل با اضافه شدن چند بازیکن وضعیت بهتر خواهد شد.

وی ابراز داشت: برای این فصل ۴۰ درصد از بودجه تیم کسر شده و هدف ما از ابتدا ماندن در لیگ است و من با این شرایط فنی قول می‌دهم تیم را در لیگ نگه داریم. تیم‌های بزرگ دنیا هم ممکن است که در مقاطعی دچار مشکل شوند و ما هم الان چند هفته است که دچار مشکل هستیم که امیدواریم برطرف شود.

کمالوند درباره اینکه روز گذشته مرتضی اسدی در نشست خبری اعلام کرده بود شما قصد جدایی از پارس جنوبی را دارید و الان از صحبت‌های شما طور دیگری برداشت می‌شود, یادآور شد: کارنامه مربیگری من مشخص است. من تا به حال تیمی را به دسته پایین‌تر نفرستاده‌ام و حتی به حوالی سقوط هم نبرده‌ام. الان هم اگر قرار باشد جدا شوم ابتدا تیم را سروسامان می‌دهم و بعد این کار را می‌کنم.

لیگ برتر فوتبال| فولاد با شکست پارس جنوبی به رتبه چهارم جدول برگشتسرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره اینکه چرا تیم‌هایی که زیرمجموعه تشکیلات نفتی هستند پول ندارند و سایر تیم‌ها وضعیت بهتری دارند, گفت: برای زبان من دردسر زیاد ایجاد شده اما آب از سرمان گذشته است. در مملکت ما چه چیزی درست است که فوتبال درست باشد؟ الان وقتی به ورزشگاه می‌آمدیم نصف شهر را آب گرفته بود و این خیلی زشت است. این وضعیت مردم است. واقعاً‌ نمی‌دانم کارمندی که برجی سه چهار میلیون تومان درآمد دارد، چطور زندگی‌اش را می‌گذرد. ما کشوری بسیار غنی هستیم، اما مانند گدا‌ها زندگی می‌کنیم. می دانید مشکل چیست؟ مشکل این است که پولی که باید برای جوانان باشد در بانک‌های کانادا و انگلیس وجود دارد و دزدی می‌شود. کشور چقدر پول دارد که این همه دزدی می‌شود؟ متأسفانه به صورت زوج و فرد دزدی می‌شود! این مشکل کشور ماست.

«حیاط خانه‌های خوزستان را بکنید, به نفت می‌رسید.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: فشاری زیادی روی مردم است، روی اقشار ضعیف جامعه و تصمیماتی که از سوی دولت می‌‌گیرند, ثروتمندان را ثروتمند‌تر و فقیر‌ها را فقیرتر می‌کند. بحث فقط فوتبال نیست و باید تمام مشکلات حل شود. من با حضور در استقلال خوزستان و صنعت نفت در خدمت مردم خوزستان بوده‌ام و می‌دانم چقدر وضعیت مردم سخت است. فوتبال هم زیر مجموعه جامعه است. الان پدر خانواده شرمنده بچه‌هایش است و من هم به‌عنوان یک مربی فوتبال خیلی از این موضوع ناراحتم.

کمالوند در خاتمه تأکید کرد: این قول را می‌دهم که یقیناً پارس جنوبی چه با من و چه بی من در لیگ برتر می‌ماند, چون با این فوتبال پارس نباید در این جایگاه باشد و مشکلات دیگری وجود دارد و ما باید به جایگاه اصلی‌مان برگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.