کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است که داور دیدار شهر خودرو و سپاهان باید به طور حتم یک ضربه پنالتی برای تیم میزبان می‌گرفت.

نادر جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره صحنه‌های داوری دیدار شهر خودرو و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر, اظهار داشت: در صحنه‌ اولی که مشکوک به پنالتی بود و توپ به دست امید نورافکن برخورد کرد, داور باید یک پنالتی محرز به نفع شهر خودرو می‌گرفت. در دقایق پایانی بازی یک بار دیگر توپ به دست مدافع سپاهان برخورد کرد اما اینکه بگوییم صددرصد این صحنه پنالتی بوده یا خیر باید از زوایای دیگر دیده شود. در این صحنه هم توپ به دست بازیکن سپاهان برخود کرده‌ و فقط باید دید که تغییر جهت توپ چقدر تاثیر داشته است.

وی درباره انتقاداتی که برای اشتباهات داوری به سود باشگاه سپاهان در هفته‌های اخیر می‌شود, گفت: قطعاً این مسائل نمی‌تواند سمت و سو خاصی داشته باشد ولی اشتباهاتی که انجام می‌شود اشتباهات بدی است. باید تیم داوری همدل باشند تا این اشتباهات رخ ندهد. همچنین داورانی که به مسابقات اضافه شده‌اند باید در کیفیت قضاوت اثرگذار باشند. فدراسیون و کمیته داوران باید روی کار تیمی داوران بیشتر کار کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.