سرمربی تراکتور بعد از شکست تیمش برایر ماشین‌سازی از هواداران عذرخواهی کرد اما وعده داد که این تیم در هفته‌های بعدی بهتر شود.

به گزارش ایسنا، احد شیخ‌لاری سرمربی تراکتور پس از شکست تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به تیم ماشین‌سازی تبریک می‌گویم. روند رو به رشد تراکتور را در ۴۸ ساعت گذشته احساس کردم. کاستی‌های زیادی در تیم وجود دارد ولی امیدواریم در هفته‌های آینده برطرف شوند.

او ادامه داد:‌ باختیم و من کسی هستم که از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم جبران کنیم. داشته‌های ما همین است. امیدوارم فوتبالی‌ها خودشان قضاوت کنند. ما توانستیم چندین موقعیت را ایجاد کنیم. قبل بازی هم آنالیز کرده بودیم و در آخر هم روی نقاط ضعفمان گل خوردیم. ما در بازی دو بازیکن مصدوم خود را نداشتیم و با این حال در دقایق زیادی از بازی توانستیم به حریف فشار بیاوریم. فکر می‌کنم با شرایطی که داریم، تیم ما در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

او افزود:‌ امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم ضعف‌هایی را که در خط حمله وجود دارد جبران کنیم. من هیچ آینده‌ای برای تیم ترسیم نکردم. من هیچ‌وقت برای کادر فنی نیت بدی نداشتم و سعی کردم در مسیر آقای دنیزلی قدم‌های خوبی بردارم. آن کسانی که در روزهای سخت مسئولیت بپذیرند در اقلیت هستند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که هواداران تیم، ناراحت به خانه نروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.