هواداران استقلال به دنبال اتفاقاتی که برای این تیم رخ داد و منجر به جدایی سرمربی ایتالیایی آبی پوشان شد، از بازیکنان خواستند برای گرم کردن و بازی برابر پیکان به زمین نیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و پیکان تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* با اینکه استراماچونی صبح امروز تهران را ترک کرد، هواداران استقلال همچنان مربی سابق خود را مورد تشویق قرار دادند.

* در حالی که استقلال در دیدار برابر شهرخودرو شاهد حضور ۶۵ هزار تماشاگر بود، هواداران که با رفتن استراماچونی استقبال کمی از این دیدار کردند.

* هواداران استقلال در یک اقدام عجیب از بازیکنان تیم خواستند وارد زمین نشده و مقابل پیکان بازی نکنند.

* طرفداران استقلال علیه وزیر ورزش و مدیرعامل استقلال شعار داده و خواستار استیضاح وزیر ورزش و برکناری فتحی شدند.

* حدود ۵۰ تماشاگر هم که طرفدار تیم پیکان بودند، پیکانی ها را مورد تشویق قرار دادند.

* اسماعیل شریفات و علی حمودی که سابقه حضور در استقلال را داشتند توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفتند.

* هنگامی که حسین حسینی وارد زمین برای گرم کردن شد، طرفداران استقلال از او خواستند به رختکن برود و حسینی هم با حرکت دست هایش به آنان گفت که مجبور است در زمین بماند.

* دروازه بان استقلال بعد از اینکه مشاهده کرد هواداران خواستار بازگشت او به رختکن شدند به سمت آنان رفت و لحظاتی با آنان صحبت کرد.

* حسینی از تماشاگران خواست آرامش خود را حفظ کرده و تنها تیم را تشویق کنند تا آبی پوشان بتوانند همچنان صدرنشین باقی بمانند. پس از صحبت های حسینی باز هم هواداران به خواسته های خود ادامه داده و با شعار «استقلال بدون استرا نمی‌خوایم» خواهان بازگشت حسینی به رختکن شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.