ماکسیم کوویلیتایا، دروازه‌بان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت که زندگی در بوشهر در ابتدا برای او سخت بوده است، اما الان قصد دارد به زندگی در این شهر ادامه دهد.

ماکسیم کوویلیتایا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد خوب خود در دروازه تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: دیدار با تراکتور بازی خوبی برای من بود و تلاش می‌کنم چنین عملکردی را ادامه دهم. تیم ما در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد و این امتیاز برای ما مهم بود، چون تراکتور تیم بسیار قدرتمندی است.

وی راجع به برکناری مصطفی دنیزلی از سرمربیگری تراکتور پس از تساوی در این مسابقه تصریح کرد: متوجه این موضوع شدم و برای دنیزلی متأسفم، اما این فوتبال است و هر اتفاقی در آن رخ می‌دهد.

دروازه‌بان تیم شاهین شهرداری بوشهر درباره قعرنشینی این تیم در لیگ برتر و حسرت شاگردان کریستیچوویچ برای کسب پیروزی خاطرنشان کرد: شرایط شاهین رفته‌رفته بهتر می‌شود. تیم و همه‌ی هواداران ما تلاش می‌کنند که بازی‌های خوبی ارائه کنیم و قطعاً شرایط ما در جدول هم بهتر می‌شود. اگر ما مانند سه دیدار قبلی بازی کنیم و این روند را ادامه دهیم، در بازی‌های آینده به پیروزی می‌رسیم.

کوویلیتایا درباره شرایط مالی و امکانات باشگاه بوشهری به تسنیم گفت: شرایط مالی باشگاه خیلی خوب نیست، اما آنچه را که تاکنون به ما قول داده بودند، پرداخت کرده‌اند. من با شرایط سطح بالای امکانات یک تیم آشنا هستم که اینجا چنین شرایطی را نداریم، اما مدیران باشگاه تلاش می‌کنند شرایط بهتری برای بازیکنان فراهم کنند.

وی در مورد تفاوت تیم شاهین شهرداری بوشهر در زمان میشو کریستیچوویچ با تیمی که عبدالله ویسی هدایت آن را بر عهده داشت، بیان کرد: از ویسی تشکر می‌کنم که به من و لوکاس گادرانی شانس بازی در لیگ برتر را داد. میشو و ویسی روش کار متفاوتی دارند. عبدالله مربی خیلی خوبی بود و بیشتر فوتبال تکنیکی را دوست داشت.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در ادامه افزود: ویسی تاکتیک‌ها را به خوبی برای بازیکنان توضیح می‌داد، اما تیم در آن زمان به تازگی شکل گرفته بود و بازیکنان تجربه بازی کنار هم را نداشتند. به همین خاطر خوب بازی نمی‌کردیم. میشو فردی بسیار خوب و مربی باکیفیتی است. او بیشتر به دنبال ارائه فوتبالی قدرتی است، دیسیپلین خوبی دارد و تمام بازیکنان برای کسب پیروزی انگیزه دارند.

کوویلیتایا درباره وضعیت زندگی خود در شهر بوشهر تصریح کرد: شرایط خوبی دارم و می‌خواهم در بوشهر بمانم. زندگی اوایل در اینجا به خاطر آب و هوای بوشهر بسیار سخت بود، اما شرایط اکنون عادی است و تلاش می‌کنم به چیزهای بد فکر نکنم. خانواده‌ام در گرجستان هستند و این برای من کمی سخت است، اما در نیم‌فصل دوم آنها برای مدتی به بوشهر می‌آیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.