سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش مقابل بولونیا در رقابت‌های سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته پانزدهم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه بولونیا را از پیش‌رو برداشتند و دومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها را تجربه کردند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در حال حاضر هدف‌مان تنها بازی بعدی است. ما باید حسی مثبت در تیم بسازیم. بازی فوق‌العاده‌ای بین دو تیم هجومی بود که به دنبال پیروزی بودند. این بازی دلیل دیگری بود مبنی بر اینکه توانایی‌ها و کیفیت خود را باور داشته باشیم. ما می‌توانیم به پیشرفت‌مان ادامه دهیم.

وی همچنین در تمجید از مهاجم لهستانی‌اش که در این بازی علاوه بر گرفتن یک پنالتی به سود میلان و تبدیل کردن آن به گل، موقعیت‌هایی را هم روی دروازه بولونیا خلق کرد، اظهار داشت: پیونتک در این بازی خیلی تأثیرگذار بود. می‌دانستیم که بولونیا ما را تحت‌فشار قرار خواهد داد، از این‌رو باید رو به ارسال توپ‌های بلند می‌آوردیم و کریشتوف هم خوب توپ را کنترل کرد. پیونتک از این بازی به بعد با اعتماد به نفس بیشتری بازی خواهد کرد.

سرمربی میلان همچنین در تمجید از مدافع چپ تیمش که با گلی که در این بازی زد، اکنون با ۴ گل‌زده به طور مشترک با پیونتک بهترین گلزن روسونری در فصل جاری سری A است، خاطرنشان کرد: به نظرم تئو هرناندنس به هنگام جلو کشیدن زمان‌بندی واقعاً خوبی دارد. او مدافع قدرتمندی است. تئو از آن دست بازیکنانی است که اگر فضای لازم را داشته باشد، می‌تواند تعادل خط دفاعی حریف را به هم بریزد. ما می‌توانیم هرناندس را آزاد بگذاریم تا به همراه دیگر اعضای تیم در حمله شرکت کند، کاری که اخیراً داریم اجرایش می‌کنیم.

پیولی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: حرکت بازیکنان چه با توپ و چه بی‌توپ خوب است. ما بازیکنانی داریم که کیفیت لازم را دارند و آن را با سختکوشی‌مان ترکیب کرده‌ایم. ما می‌توانستیم کار بولونیا را در این بازی زودتر تمام کنیم چون وقتی نتیجه ۳ بر ۲ است، هر اتفاقی در بازی ممکن است رخ دهد اما ما نشان دادیم که در مسیر درستی هستیم.

سرمربی میلان همچنین درباره اولین حضور سینیشا میهایلوویچ روی نیمکت بولونیا پس از پیوند مغز استخوان گفت: خیلی خوشحال شدم که سینیشا را دیدم. می‌خواستم او را بغل کنم که سینیشا گفت بهتر است (به خاطر سیستم ایمنی ضعیف) این کار را نکنیم اما لحظه‌ای دوست‌داشتنی بود. امیدوارم او به طور کامل بهبودی‌اش را به دست بیاورد. واقعاً تحت‌تأثیر قرار گرفتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.