مهاجم تیم گل گهر سیرجان گفت: گل گهر قابلیت این را دارد که در رده‌های بالاتر جدول قرار گیرد و تیم گل‎گهر صد درصد به روزهای اوج خود بر می‎گردد.

"بهنام برزای" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تیم گل گهر در بازی های اخیر با افزایش انگیزه و توان، خوب بازی کرده است. پیشرفت های زیادی داشتیم اما متاسفانه در چند بازی اخیر شانس با ما یار نبود و روی برخی اشتباهات گل خوردیم و بسیاری موقعیت های گل را از دست دادیم.

برزای در واکنش به حمایت هواداران در بازی های اخیر از وی، اظهار کرد: هواداران به من لطف دارند. همیشه و در همه بازی‌ها تمام تلاشم را کرده و همواره سعی می‌کنم از صد درصد توانم استفاده کنم. باید برای این تیم زحمت کشید.

بازیکن سابق استقلال تهران در رابطه با بازی این هفته در مقابل تیم پرسپولیس گفت: در بازی با پرسپولیس تیم انگیزه کافی دارد که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد. بنده هم در بازی این هفته مقابل پرسپولیس و همه بازی های بعدی با تمام توان و انگیزه بازی خواهم کرد تا بتوانم نقشم را در تیم ایفا کنم و محبت هواداران را پاسخ جواب بدهم.

وی از تصمیمات سرمربی تیم گل گهر سیرجان دفاع کرد و ادامه داد: آقای جلالی مربی بزرگ و با کارنامه‎ ای در لیگ برتر است. خوب کار کرده و با تجربه بوده و با تمام توان به تیم کمک می‌کند. تا اینجا هم نشان داده می‎تواند با ایجاد تغییرات تیم را به سمت پیشرفت سوق می دهد. امیدوارم بتوانیم با حضور و استفاده از تمام تجربیاتی که ایشان دارد در لیگ برتر به موفقیت برسیم.

به گزارش ایسنا تیم فوتبال گل گهر سیرجان سه شنبه ۱۹ آذرماه ساعت ۱۷:۳۰ از سری مسابقات لیگ برتر کشور در تهران به مصاف تیم پرسپولیس می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.