سرمربی نساجی مازندران می‌گوید که کسی از نساجی انتظار معجزه ندارد اما وقتی نساجی با این بضاعت فوتبال زیبایی بازی می‌کند، قطعا پشتش نتیجه خوب خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی نساجی مازندران عصر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ یک بازی فیزیکی و پرفشاری را شاهد خواهیم بود. نساجی هم با وجود مشکلاتی که داشته سعی کرده با توجه به نفراتی که دارد، برنامه‌ریزی کند. بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند. ما مقابل استقلال و سپاهان نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم اما فوتبال زیبایی انجام دادیم. امیدواریم در ادامه بتوانیم نتیجه هم کنار این فوتبال زیبا بگیریم و بتوانیم در مقابل ذوب‌آهن فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.

او ادامه داد:‌ جایگاه ما و ذوب‌آهن باید بهتر باشد. تیم‌ها از یکدیگر شناخت خوبی دارند. تیمی که در این بازی تمرکز بیش‌تری دارد می‌تواند پیروز میدان باشد و امیدوارم که این پیروزی برای ما رقم بخورد. فشار بازی‌ها در این چند روز احساس می‌شود اما سعی کردیم ریکاوری لازم را انجام دهیم. بازی در برابر تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال اندازه ۲ بازی است اما تلاش ما بر این بود که نهایت آمادگی را به دست بیاوریم. تماشاگران و هواداران موجب شده‌اند که بازیکنان انگیزه زیادی در ادامه مسیر خود داشته باشند.

مهاجری درباره مشکلات باشگاه نساجی گفت:‌ هیچ فشاری روی ما نیست. وقتی ما از استقلال می‌بازیم و تیم ما را تشویق می‌کند به این معنی است که راه خود را درست می‌رویم. کسی از نساجی انتظار معجزه ندارد اما وقتی نساجی با این بضاعت فوتبال زیبایی بازی می‌کند، قطعا پشتش نتیجه خوب خواهد آمد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.