پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید اگر او مربی تیم ملی بود،‌ می‌توانستیم عراق و بحرین را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست دهیم.

به گزارش ایسنا، علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران در حاشیه مراسم پیشکسوتان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: ما با همه استقلالی‌ها رفیق و در زمین رقیب هستیم. ما بعضی‌ها مثل علی جباری را هم به این مراسم دعوت کردیم اما کار داشتند و به این مراسم نیامدند. ما این‌قدر فشار آوردیم که یک شرکت دیگر به نام استقلال ایران ثبت کنند چون ما هر جا می‌رفتیم قرارداد ببندیم می‌گفتند که استقلالی‌ها هم هستند و فکر می‌کنم با اتفاقی که افتاده است و حضور استقلالی‌ها موجب می‌شود که مجموعه‌ ما خیلی قشنگ‌تر بشود. امیدوارم که آنها هم حضور پیدا کنند.

پروین در خصوص بازی تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن خوب بازی کرد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کنند. به نظر من از سه تیم استقلال پرسپولیس و سپاهان یک تیم مقام قهرمانی را به دست می‌آورد.

او درباره شرایط تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: به نظر من باید مربی ایرانی به تیم ملی بیاید. ما این همه مربی ایرانی خوب داریم. هر کسی بالا سر تیم ملی بیاید راحت به جام جهانی می‌رود. ما باید به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم. در دوران بازیگری ما در جام جهانی در گروه خود چهارم شدیم. در زمان کی‌روش هم چهارم شدیم و هر کسی رفت چهارم شد. امیدوارم که با مربی ایرانی بتوانیم به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم.

او درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره حضور برانکو در تیم ملی می‌شود گفت: اگر او به تیم ملی بیاید. دو دستگی پیش خواهد آمد. یک عده می‌گویند او نباید در تیم ملی باشد و بعضی دیگر می‌گویند او باید در تیم ملی حضور پیدا کند. اگر مربی ایرانی باشد، از جنس خودمان است. چرا باید ۴۰ میلیارد مربی خارجی بیاوریم تا به جام جهانی برویم؟ آخر هم تیم ملی به عراق و بحرین ببازد؟ من اگر مربی تیم ملی بودم،‌ در زمین عراق،‌ می‌توانستم تیم ملی عراق را شکست دهم. قول می‌دهم اگر من مربی تیم ملی بودم با سه مهاجمی که در ترکیب می‌گذاشتم،‌ بحرین و عراق را می‌بردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )