علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که آنها در بازی برابر استقلال دنبال انجام بازی تدافعی و کسب تساوی نیستند.

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیت پیکان بعد از شکست برابر صنعت نفت آبادان گفت: ما در این بازی مستحق باخت نبودیم، پیکان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت ضمن اینکه بابت اشتباهات داوری هم ضرر کردیم و حق‌مان این بود که امتیاز بگیریم. ما این باخت را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روی دو بازی پایانی در نیم‌فصل اول برابر استقلال و سپاهان است. بازیکنان ما شرایط بازی برابر تیم‌های بزرگ را درک می‌کنند و در این بازی‌ها معمولاً نتایج خوبی می‌گیریم. امیدوارم که در این دو بازی هم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان در بازی با استقلال به کسب نتیجه تساوی راضی خواهد بود؟»، خاطر نشان کرد: ما از لحاظ ارائه فوتبال تهاجمی جزو سه‌ چهار تیم برتر لیگ هستیم و مطمئن باشید برابر استقلال هم به فکر انجام بازی تدافعی و کسب نتیجه تساوی نیستیم. می‌دانیم برابر استقلال که تیم پرقدرتی است، بازی سختی در پیش داریم، ولی تمام هدف‌مان این است که سه امتیاز این بازی را بگیریم. ما میزبان هستیم و باید از این شرایط نهایت استفاده را ببریم.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال درباره تقابل با تیم سابقش تصریح کرد: در سال‌های گذشته هم برابر استقلال بازی کردم. من روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم و از استقلالی‌ها بدی ندیدم. تلاش می‌کنم تا برابر استقلال عملکرد خوبی داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.