مراسم تقدیر از پیشکسوتان پرسپولیسی در حالی برگزار شد که بازیکنان قدیمی این تیم برای اسطوره سرخ‌ها سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس امروز با همت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

* این مراسم در حالی از ساعت ۱۱ آغاز شد که پیشکسوتانی نظیر حمید جاسمیان، حسین کلانی، محمد پنجعلی، حمید درخشان، از باشگاه پرسپولیس و کاظم اولیایی، محمد نوری، پرویز مظلومی و حسن روشن از تیم فوتبال استقلال حضور داشتند.

* مدیران عامل سابق پرسپولیس نظیر حمیدرضا گرشاسبی نیز در این مراسم حضور داشتند تا در کنار محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل فعلی سرخ ها با فعالیت های شرکت پیشکسوتان بیشتر از گذشته آشنا شوند.

* در ابتدای مراسم علی پروین به ایراد سخنرانی پرداخت و عنوان کرد: در این مراسم همه منتظر من بودند اما باید بگویم این مراسم برای گرامیداشت من نیست، بلکه صاحب این جشن ها، پیشکسوتان باشگاه هستند که باید قدرشان را بدانیم.

* پس از صحبت های علی پروین، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس همراه با علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم وارد سالن شدند و مورد تشویق قرار گرفتند.

* انصاریفرد با درخواست مجری برنامه به روی صحنه آمد و درباره برنامه باشگاه پرسپولیس برای ارتباط تنگاتنگ با پیشکسوتان صحبت کرد.

* رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که در اواسط این برنامه وارد سالن شد، پس از انصاریفرد به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهارداشت: این مراسم برای تقدیر از پروین نیست، بلکه باید به تکریم و تقدیر از بزرگانی که صاحب کرامت هستند، بپردازیم. وقتی فردی مثل بیرانوند می تواند دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کند، باید به او افتخار کرد و تبریک گفت.

* پس از صحبت های صالحی امیری، سعید شیرینی و کاظم اولیایی نیز درباره فرآیند حضور پیشکسوتان در عرصه مدیریت سرخابی ها صحبت کردند.

* تقدیر از پیشکسوتان باشگاه برنامه بعدی این مراسم بود که تقریبا از ۲۰ نفر از بازیکنان قدیمی پرسپولیس قدردانی شد.

* حسن رنگرز، شهربانو منصوریان، محمدرضا طالقانی وهمچنین خانواده مرحوم هادی نوروزی نیز در این مراسم حضور داشتند.

* صحبت های اکثر سخنرانان این مراسم پیرامون شخصیت پروین بود تا او بارها مورد تشویق پیشکسوتان حاضر در سالن قرار بگیرد.

* در بخش پایانی این مراسم از علیرضا بیرانوند به عنوان نامزد بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا تقدیر ویژه ای به عمل آمد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.