حمید بوحمدان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد در این تیم تنها علیرضا منصوریان تحت فشار نیست و دیگر عوامل تیم هم وضعیت دشواری دارند.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: این بهترین زمان بود که پرسپولیس را شکست بدهیم، ولی متأسفانه بازی طبق خواسته ما پیش نرفت. پنجشنبه ذوب‌آهن در روز خوبش قرار نداشت و از طرفی پرسپولیس شرایط بسیار خوبی داشت و در نهایت به خواسته‌اش رسید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر هر تیمی به پرسپولیس فضا بدهد کارش سخت می‌شود. آنها ما را به خوبی آنالیز کرده بودند و می‌دانستند در جریان بازی چه می‌خواهند. البته اگر در ابتدای نیمه دوم به گل می‌رسیدیم، شرایط متفاوت می‌شد. در همان دقایق یک پنالتی برای ما گرفته نشد که اگر به گل می‌رسیدیم روند بازی عوض می‌شد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین تصریح کرد: این درست است که در حال حاضر شرایط خوبی نداریم، ولی باید از دو بازی آینده شش امتیاز بگیریم و نساجی و گل‌گهر را شکست بدهیم. ما باخت به پرسپولیس را فراموش کردیم و الان تمام تمرکزمان روی بازی با نساجی است. نساجی هم تیم خوبی است و خوب فوتبال بازی می‌کند، ولی ما در زمین خودمان محکوم به برد هستیم.

بوحمدان در واکنش به اینکه شاید علیرضا منصوریان در پایان نیم‌فصل اول از سرمربیگری ذوب‌آهن برکنار شود، اظهار داشت: امیدوارم منصوریان از ذوب‌آهن نرود. در تیم ما فقط علی آقا تحت فشار نیست و بازیکنان و مدیریت باشگاه هم بابت این شرایط تحت فشار هستند. همه‌ی ما تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و هدف‌مان این است که ذوب‌آهن به جایگاه واقعی‌اش برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.