حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان نگران است که مبادا دیدار فردای این تیم مقابل استقلال هم مانند دیدارهای اخیر پیکانی‌ها لغو شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به وحید شمسایی بابت درگذشت پدرش تسلیت می‌گویم. وضعیت بازی فردای ما مقابل استقلال کاملاً مشخص است و بهتر از من می‌دانید که این بازی بسیار سخت و دشوار برای هر دو تیم خواهد بود.

وی افزود: استقلال در هفته‌های اخیر شکست نخورده و با توجه به اینکه ابتدای لیگ ناهماهنگ بودند الان شرایط ایده‌آلی دارند و روز به روز کیفیت و نتایج‌شان نشان می‌دهد که چه جایگاهی دارند. ما هم تیمی هستیم که دو بازی عقب‌افتاده داریم. آن چیزی که ذهن مرا درگیر و نگران کرده دیدار فرداست که شاید عقب بیفتد و نمی‌دانم وضعیت ما به چه شکلی خواهد بود. وضعیت فعلی ما با این شرایط دشوار خواهد شد، ما مثل استقلال و تیم‌های پرمهره دیگر نیستیم که بتوانیم از تمام مهره‌های‌مان استفاده کنیم.

فرکی ادامه داد: اگر به ترکیب پیکان نگاه کرده باشید ما با ۱۴، ۱۵ بازیکن به اینجا رسیده‌ایم. البته بازیکنانی داریم که به ما کمک خواهند کرد، اما تیم‌های پرمهره مشکل ما را ندارند و تیمی مثل استقلال اگر محروم یا مصدومی داشته باشد هیچ آسیبی به آنها نخواهد رسید. دو موضوع دو هفته ما را عقب انداخت؛ نخست آلودگی هوا و دیگری بحث ناامنی بود که بازی‌های ما را به تعویق انداخت. با این حال آمادگی بازی فردا را داریم و امیدواریم که شرایط جوی طوری باشد که بتوانیم مقابل استقلال بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: استقلال برای رقابت در کورس بالای جدول تلاش می‌کند و ما نیز می‌خواهیم وضعیت‌مان را در جدول بهتر کرده تا به نیمه جدول و بالاتر از آن برسیم. ما باید تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم مقابل استقلال و هوادانش در شهر قدس نتیجه خوبی بگیریم. شاید با حضور پرشور هواداران استقلال ما در این بازی میهمان استقلال باشیم. امیدوارم با توجه به اینکه بازی پخش مستقیم می‌شود همه از دیدن این بازی لذت ببرند. اما نتیجه هر چه باشد سعی می‌کنیم به نفع خودمان تمام کنیم.

وی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود استقلالی‌ها به دنبال جذب شهریار مغانلو مهاجم پیکان هستند، گفت: اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم و چنین چیزی به گوشم نرسیده است. مغانلو با ما قرارداد دارد و تا آخر فصل در پیکان می‌ماند. بحث گمانه‌زنی و حرف و حدیث‌ها را تأیید نمی‌کنم، چون واقعیت ندارد. استقلال آنقدر مهره باانگیزه دارد که نگاهی به آقای گل لیگ ما تا اینجا نداشته باشد. چیزی که شهریار نیاز دارد این است که خودش را در تیم پیکان به فوتبالی‌ها تحمیل کند تا در آینده برای تیم ملی انتخاب شود. به نظرم این بحث منطقی است.

اسامی داوران هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد/ قضاوت خورشیدی و بنیادی‌فر برای سرخابی‌هافرکی درباره اینکه استقلال و پیکان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند، گفت: من خوش‌بین هستم که بازی فردا گل داشته باشد. ما به غیر از بازی با گل‌گهر و فولاد خوزستان بازی‌های هجومی را به نمایش گذاشتیم. استقلال هم همین شرایط را داشته است و نگاه‌مان به بازی فردا مثبت است. فردا از نظر من گل رد و بدل خواهد شد، اما امیدوارم با هر تعداد گلی که رد و بدل می‌شود سه امتیاز آن برای ما باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.