رئیس باشگاه فوتبال بارسلونا از احتمال برکناری سرمربی این تیم در پایان فصل جاری و تمدید قرارداد کاپیتان تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا بارتومئو در گفت‌و‌گو با رادیو کاتالونیا، درباره مسائل مختلف این تیم از جمله آینده سرمربی تیم ارنستو والورده و لیونل مسی کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها صحبت کرد.

بارتومئو در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است باشگاه بارسلونا سه سال مربیگری ارنستو والورده در این تیم را کافی بداند و در پایان فصل با او قطع همکاری کند، گفت: بله ممکن است اما تصمیم‌گیری درباره آینده او مسئله‌ای است که باشگاه باید بر اساس معیارهای مختلف و شرایطی که تیم تا پایان فصل خواهد داشت، انجام دهد.

بارتومئو درباره آینده والورده که زمزمه‌هایی درباره احتمال جدایی او در پایان قرارداد فعلی‌اش شنیده شد هم گفت: او تا سال ۲۰۲۱ با ما قرارداد دارد اما در قراردادش بندی وجود دارد که مطابق آن او در فصل بهار می‌تواند به ما اعلام کند که دیگر نمی‌خواهد به حضورش ادامه دهد و به این ترتیب در پایان فصل جدا شود. ما این بند را در قرارداد تمام مربیان‌مان لحاظ می‌کنیم. درباره آینده والورده یا ما یا خود او تصمیم‌گیری می‌کنیم. اینکه می‌ماند یا نه به عوامل مختلفی بستگی دارد. رایکارد پنج فصل اینجا حضور داشت، گواردیولا چهار فصل و لوئیس انریکه سه فصل.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره آینده لیونل مسی و در پاسخ به این سؤال که آیا نگران روز اعلام بازنشستگی این ستاره آرژانتینی است، اظهار داشت: من دوست دارم تا در مدتی که به پایان دوران ریاستم باقی مانده است یک قرارداد دیگر هم با مسی ببندم. من فکر می‌کنم که مسی تا زمان بازنشستگی‌اش در بارسلونا بازی می‌کند. شک ندارم که او اینجا بازنشسته می‌شود. بالاخره او هم به عنوان بهترین بازیکن دنیا و تاریخ فوتبال یک روز اعلام خواهد کرد که دوران بازیگری‌اش به پایان رسیده است. تا آن زمان اما هرتعداد قرارداد که مسی بخواهد با او منعقد می‌کنیم. امیدوارم تا زمانی که بخواهد اعلام بازنشستگی کند مدت زیادی باقی مانده باشد. در حال حاضر او تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد و تا آن زمان دوره ریاست من به پایان رسیده است. مسی در سن و سالی است که تجربه و دانشی کافی دارد و از این حق برخوردار است که بگوید چه زمانی می‌خواهد به بازی کردن خاتمه دهد اما من مطمئنم که او هرگز از تیم ما نخواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.